Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3205603
Het is alweer even geleden dat ik hier wat geschreven heb. De laatste update was dat Bo overleden was, en dat ik alleen Layla, mijn mecheldame, nog had.
Eind mei is Didge op ons pad gekomen, een cattledogmeneertje van nu bijna 2 jaar oud. Een heel leuk en blij ei, wat erg graag werkt.
Ondertussen heb ik hier ook volledig mijn plek in de plaatselijke hondenschool gevonden en train vanaf april met beide honden twee keer in de week, waardoor ik er drie avonden per week te vinden ben.
Didge doet de Junghundekurs en begleithund(vzh) en Layla doet Agility en Hoopers. Voorheen deed ik met Layla agility en begleithund, maar dat laatste vond ze helemaal niks aan en was ook heel moeilijk te motiveren. Aangezien ik bij een training ook wel eens de andere hond wat kan laten doen, merkte ik dat Didge het juist geweldig vond, dus ben ik dit seizoen gewisseld qua hond. Met Didge verwacht ik eind van het jaar BH1 te kunnen halen en het hundenhalterbrevet.

Zal ik jullie ook nog even vervelen met wat plaatjes van het duo Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door millyckk
#3205634
Gefeliciteerd! Enne..even nieuwsgierig, Didge, cattledog, Duitsland: heet zijn vader of grootvader toevallig ook Didge?
Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3205636
Nee, Didge komt uit Nederland, Dynamic Dusty at Kunama. En ik woon niet in Duitsland, maar in Zwitserland.
De vader van Didge komt uit Italie, zijn moeder uit Amerika
Door Lil
#3205674
At Kunama... Die kennel ken ik!

Klinkt als veel plezier met de beide hondjes en foto's zijn altijd leuk (en krijgen wij nooit genoeg van).
Door judith1967
#3205866
He Jeanette,leuk weer wat van je te horen/lezen

Je hebt een leuk stel honden. :smitten:
Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3205883
Dank allemaal :)
Afgelopen jaar heb ik hier ook eindelijk kunnen doen, waarvoor ik hier ben gekomen, heel veel wandelen. Op vrije dagen ben ik geregeld 6-10 uur op pad op/over/door weide, bos en berg.
Mijn eerste jaar had ik nodig om te settelen en m'n hondjes hierheen te halen, het tweede jaar heb ik eerst mijn enkelbanden gescheurd en daarna werd Bo ziek en is uiteindelijk ingeslapen. Afgelopen jaar was dus ook eindelijk een echt goed jaar.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3205897
Wat mooi dat Didge het bij jou zo naar de zin heeft!

Twee actieve rassen, die kunnen vast heerlijk stoeien samen... :)
Prachtige foto's hoor!

Veel plezier met ze en geweldig dat je zo actief bent! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door