Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3205404
Ons buur/vriendje word volgende week 1 jaar. Meneer is een hele lieve Bullmastif clown met als grote hobby dingen uit elkaar slopen. We willen hem graag een cadeautje voor zijn verjaardag geven maar wat? Het speeltje moet een soort van onverwoestbaar zijn met die enorme poten, niet al te duur en dan bedoel ik liefst onder de 20 euro en hij moet het vooral niet te lang in zn bek vast kunnen/ hoeven houden want dan gaat het geheid stuk.
Voer of kauwwerk is geen optie want hij heeft eea aan allergieen.
#3205462
Lil schreef:Ik heb ooit zo'n hardplastic ei gehad dat was heel hard en paste niet in een herderbek. Zo heb je ook ronde ballen. Maar de naam ben ik vergeten. :-[
Joly Egg of zoiets?

Wij hebben voor Oscar vooral hard speelgoed. Een kong-extreme bal, een kong extreem. En wat het ook goed doet is een grote touwbal die eigenlijk bijna niet in zijn bek past, zoiets maar dan dus groot:

https://www.ranzijn.nl/bal-touw-rood-10 ... GwodKrUBPw

Uiteindelijk is niets onverwoestbaar, maar dit gaat wel het langste mee bij onze notoire sloper, dus hopelijk heb je er iets aan!
#3205483
Een snuffelmat had ie, maar dat was binnen 10 seconden exit. zo´n jolly egg is nog wel een optie al zijn de recensies wat minder. Rotties die er stukken uit krijgen, labs die er toch hun tanden in weten te zetten. ::) Nou zijn dat ook vaak sloopkogels, maar ik vind speelgoed wel echt duur.

Dat zogoflex..het ziet er niet zo sterk uit. Maar wellicht vergis ik me daarin.

Bedankt voor de tips, ik ga er mee aan de slag. Zo´n hele grote bal vind ik ook wel wat, zolang het niet in die bek past lukt het wel.
#3205485
Omschrijving van zogoflex is juist dat het onverwoestbaar zou zijn:
Zogoflex is onverwoestbaar speelgoed voor de hond in vrolijke kleuren, zelfs voor honden met sterke kaken. Zogoflex® is duurzaam, uiterst flexibel, stug, niet giftig en recyclebaar! Zogoflex® wordt geadviseerd voor agressieve kauwers, trekkers en enthousiastelingen. Er worden géén weekmakers gebruikt of andere chemische (verf)stoffen. Het Zogoflex materiaal is absoluut veilig voor uw hond. Daarnaast blijven alle Zogoflex speeltjes drijven, zijn ze te reinigen in de afwas(machine) en stuiteren ze alle kanten op
#3205508
Kartonnen dozen :biggrin2:
Kunnen ze geweldig slopen geeft wel heel veel zooi, dat wel ::)

Nou serieus dan, ik kan ze hier ook niks geven, alles zal en moet kapot. We kunnen wel met iets samen spelen, maar ik kan ze er ook niet op laten kauwen. Of het kan zo stuk of het is zo hard dat ik eerder bang ben dat ze hun tanden breken. Ook met samen spelen gaan dingen kapot, want ze kunnen best hard trekken.
Nou heb ik ook nylabones, maar die zijn blijkbaar verder niet interessant.
Maar goed van alles wat ik heb en gehad heb zijn kong spulen nog de meest robuuste.
zoiets heb ik ook gehad voor pup/puber fozzy, ja uiteindelijk ook stuk maar heeft wel langer geduurd, dus hebben er wel plezier van gehad
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... ng-frogger
#3205510
Ik heb hier nu een kruiwagenband en een fietsband.. helemaal ideaal. Gratis gekregen, gaat al een paar weken mee. Hij kauwt er eigenlijk nooit op, te hard denk ik.

Ook leuk om een een touw omheen te knopen, kunnen ze er mee slingeren. :biggrin2:
#3205512
Els&Flow schreef:Een snuffelmat had ie, maar dat was binnen 10 seconden exit. zo´n jolly egg is nog wel een optie al zijn de recensies wat minder. Rotties die er stukken uit krijgen, labs die er toch hun tanden in weten te zetten. ::) Nou zijn dat ook vaak sloopkogels, maar ik vind speelgoed wel echt duur.

Dat zogoflex..het ziet er niet zo sterk uit. Maar wellicht vergis ik me daarin.

Bedankt voor de tips, ik ga er mee aan de slag. Zo´n hele grote bal vind ik ook wel wat, zolang het niet in die bek past lukt het wel.
Mocht je zo'n jolly egg willen proberen, dan heb ik er hier wel een liggen voor je ;)
Hier had ik hem ook aangeschaft om leuk mee te spelen, maar hier worden ze er alleen maar frusty van omdat ze hem niet beet kunnen pakken en ligt die inmiddels al ruim een half jaar tegen het riet in het gras zonder dat er ook maar 1 hond naar kijkt ::)
#3205517
Hier een sloper in hart en nieren!
P heeft het gehele zogoflex assortiment vakkundig gesloopt!
De zwarte kong serie is het enige wat even mee gaat! Ze is gek op de gewone kong en het bandje ( ik denk alleen dat die te klein is voor een mastiff!)
De everlasting treatball gaat ook al een hele tijd mee.
Verder hebben we al heel veel onsloopbaars uitgeprobeerd en het tegendeel bewezen ;D
#3205738
Chuckit ballen?? Deze zijn onverwoestbaar voor mijn jongens, andere ballen zijn in een mum van tijd 3D puzzels :P :) Het binnenspeelgoed is bagger, dat had Laddy ook in zeer korte tijd naar de filistijnen geholpen :P :biggrin2:

Afbeelding
Je ziet op deze ballen nog niet eens tandafdrukken staan.............


Dit is de 3D puzzel van Rakker:
Afbeelding


Laddy's 3D puzzel......
Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door