Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3205229
Ons jongste 10,5 jarige poepie heeft een bultje . Het bultje zit (ook) een 1,5 a 2 cm richting schouder
We hebben voor a.s Di een afspraak gemaakt om de bult te laten onderzoeken
En om te overleggen wat wijsheid is . Wij als leek neigen naar direct verwijderen
Het is nu nog een klein snijvlak , en dus een ev. korte narcose .
Ze is nu nog fit genoeg voor een ingreep , dat kan over een half jaar zomaar anders zijn
En wordt dat ding groter , dan kan dat volgens mij ook een ellendige operatiewond worden

En ook al is de bult goedaardig , vaak gaan die krengen toch groeien
Milo had indertijd ook een goedaardige vetbult die ging groeien
En hij kreeg er dus ook last van met lopen
Door frodo quin
#3205231
Veel succes! Ik denk er trouwens het zelfde over, als ze de operatie nu nog aan kan zou dat voor mij ook de voorkeur hebben, want wie weet moet de bult later toch nog verwijderd worden en of ze dan nog de narcose aankan weet je niet.
Door smulpaap
#3205246
frodo quin schreef:Veel succes! Ik denk er trouwens het zelfde over, als ze de operatie nu nog aan kan zou dat voor mij ook de voorkeur hebben, want wie weet moet de bult later toch nog verwijderd worden en of ze dan nog de narcose aankan weet je niet.
Ja precies . Ze is nu nog gezond ( als we even uitgaan van een goedaardige bult ) en heeft nog geen ernstige ouderdomskwalen . Maar een half jaar is ook weer veel op die leeftijd , en het kan zomaar geheel anders zijn
Door smulpaap
#3205247
Lil schreef:Bulten zijn eng. We duimen! :-*
Ja , je weet maar nooit . Op deze leeftijd gaan we ervan uit dat het bv een vetbult kan zijn
Maar het kan ook iets anders zijn

Bij Milo was het een heel zachte bewegelijke bult , bij Amber voelt het wel ietsje anders /harder
Door hamada
#3205258
Hier wordt ook geduimd :duimen: :duimen: :duimen:
Sam had laatst ook 2 bultjes. Een op zijn ribbenkast, een in zijn liesplooi. Bleken beiden bij aanprikken talg te bevatten.
Hopen dat het ook zoiets is bij Amber.
#3205282
Duimduim, die rotbulten ook!
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Meneer Jip had er vlak voor Kerst eentje. Was wel goedaardig maar heb de DA gevraagd het toch maar weg te halen. Jip is al een oud katje maar wel gezond. Moet er niet aan denken dat zo'n bultje na verloop van tijd toch "onrustig wordt" zoals het met een mooi understatement heet, brrrrrr....

Sterkte, en hopen op een goede afloop!
Gebruikersavatar
Door Neally
#3205315
Duimen draaien voor dame Amber.
Ben ook voorstander van zo rap mogelijk weg laten halen. En als het snel groeit kan het ook best 'vet' zijn.
Toch zou ik het zelf niet 'aan laten prikken'. Weg is weg. Bulten, wij houden er niet van. En indeed nu nog klein dus sneller herstel met
een kleine wond.
Dikke smakkerd voor de lieverd. (en butlers) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door