Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3204559
Er staat mij iets bij dat ik wel eens zegels gestuurd heb naar iemand die in de (gehandicapten)zorg werkt en waar ze heel graag met bewoners mee naar de Efteling wilden, maar waar ze moeilijk aan zegels komen. Ik weet niet of er nog zo'n doelgroep blij gemaakt kan worden met deze zegels. Mijn vader woont in een appartementencomplex waar dus een heleboel ouwtjes die zegels sparen, omdat er gehandicapten mee een dagje uit kunnen (geeft die mensen in elk geval een goed gevoel). Ik weet niet of er iemand werkt waar ze deze zegels voor bijvoorbeeld deze doelgroep kunnen gebruiken?!?! Zo ja, dan gaat zo'n organisatie voor bij particulieren. Graag reacties via de mail, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

(Ik heb nu 10 volle spaarkaarten en 48 losse zegels)
#3204577
BusKay schreef:Dian
Wij zijn niet die persoon... echter mijn vrouw werkt wel in de zorg (meervoudig gehandicapten) en navraag bij haar gaf dat de mensen er blij mee zouden zijn.
Mocht je ze niet kwijt kunnen.... :biggrin2: :biggrin2:
je hoeft ook niet die persoon te zijn, maar ik zou het fijn vinden als ze bij die doelgroep terecht komen. De mensen waar mijn vader de zegels van krijgt, denken dat ze sparen voor zo'n soort doelgroep, dus bij deze zijn ze voor de personen waar je vrouw voor werkt!! PB mij je je adres maar, dan krijg je ze tzt met de post en kan mijn vader zonder te liegen zeggen dat ze gebruikt zijn om deze mensen gelukkig te maken ;)
#3204585
BusKay schreef:Dian
Wij zijn niet die persoon... echter mijn vrouw werkt wel in de zorg (meervoudig gehandicapten) en navraag bij haar gaf dat de mensen er blij mee zouden zijn.
Mocht je ze niet kwijt kunnen.... :biggrin2: :biggrin2:
Ik ben niet zo veel bij de Appie geweest de laatste tijd. Maar ik heb wel 6 kaarten liggen.
Door BusKay
#3204726
attje en puk schreef:hier ook nog een stuk of zeven a acht kaarten. doe maar een pb mocht je er belang bij hebben...
Dank attje Je hebt een PB.

Alle andere "donateurs" ook hartelijk dank namens de bewoners van de woonvormen van SWZ omgeving Eindhoven.
We zullen vragen of we een fototje kunnen krijgen van het bezoek aan de Efteling (of dit lukt??) om ze later hier te plaatsen.
#3204741
BusKay schreef:Dank attje Je hebt een PB.

Alle andere "donateurs" ook hartelijk dank namens de bewoners van de woonvormen van SWZ omgeving Eindhoven.
We zullen vragen of we een fototje kunnen krijgen van het bezoek aan de Efteling (of dit lukt??) om ze later hier te plaatsen.
Ik ben heel erg blij dat we hen een leuke dag kunnen bezorgen.......... Ik weet niet wat er nog bijbetaald moet worden per persoon??? Er wordt zo gesneden in de "onkosten" zoals een dagje uit ofzo, dat ik het hun zo onwijs gun........... ik ben niet iemand die met geestelijk gehandicapten kan omgaan, heb dan ook onwijs bewondering voor mevrouw BusKay en haar collega's. Als ik dan op deze manier een bijdrage kan leveren, maakt mij dat blij. En als het moet wil ik ook wel 1 persoon "sponseren", zodat de overblijvende kosten zo laag mogelijk blijven........
Door BusKay
#3204752
Dian schreef:Ik ben heel erg blij dat we hen een leuke dag kunnen bezorgen.......... Ik weet niet wat er nog bijbetaald moet worden per persoon??? Er wordt zo gesneden in de "onkosten" zoals een dagje uit ofzo, dat ik het hun zo onwijs gun........... ik ben niet iemand die met geestelijk gehandicapten kan omgaan, heb dan ook onwijs bewondering voor mevrouw BusKay en haar collega's. Als ik dan op deze manier een bijdrage kan leveren, maakt mij dat blij. En als het moet wil ik ook wel 1 persoon "sponseren", zodat de overblijvende kosten zo laag mogelijk blijven........
Ik moet oppassen anders loopt mevrouw Buskay straks langs haar schoenen maar desondanks dank voor het compliment!!
Een verdere bijdrage lijkt niet nodig...
Ik weet hoe je denkt en voelt en wij hebben hetzelfde als we een potje erwtensoep koken voor de bewoners...
Vergis je niet... de bewoners zijn ook verwend!! :biggrin2: :biggrin2:
#3204937
Uitslover >:( >:( >:( >:( >:(

das niet eerlijk >:( >:( >:( ik had al gezegd dat het begin volgende week wordt, moet eerst nog even de losse zegels op de kaarten plakken en die krijg ik morgen pas :P

Let je er wel op dat ze voor 5 juni ingewisseld moeten zijn bij de kassa bij AH daarna zijn ze houdbaar tot 31 oktober 2016. 5 juni duurt nog wel even, maar ik noem het maar even voor de goede orde, zou jammer zijn als ze door te laat inwisselen niet gebruikt kunnen worden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door