Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door momonique
#3204956
hebben wij onze lieve Dos in laten slapen, 23 december om precies te zijn, natuurlijk snuffel ik hier af en toe nog en ook al was ik geen mega-poster ik heb me hier altijd bijzonder welkom gevoeld veel geleerd en gelezen.
Dos is 11 jaar en 7 maanden geworden een prachtige leeftijd, in een week hebben we de beslissing genomen, hij had glaucoom veroorzaakt door een tumor, het oog kon natuurlijk verwijderd worden maar we hebben er voor gekozen om dat niet te doen. Zijn andere oog had al behoorlijk staar, hij is tot aan zijn dood een fitte hond geweest en ik had hem beloofd niet te gaan sukkelen en aan die afspraak hebben we ons gehouden. Het is stil en bijna schoon in the house ;) en er komt weer een puppenkind, even wachten op de juiste combinatie en dan maar hopen dat er weer een mooi geel mannetje voor ons bijzit.

Eén van de allerlaatste foto's van ons kampioentje :-*

Dos van de Klappeheide 13-5-2004 // 23-12-2015


[url][URL=http://s127.photobucket.com/user/momoni ... k.jpg.html]Afbeelding
Door Too
#3204959
Wat een mooie oude man, kan me voorstellen dat jullie m nog missen.

Laat je straks 'junior' ook zien?
Door momonique
#3204961
Too schreef:Wat een mooie oude man, kan me voorstellen dat jullie m nog missen.

Laat je straks 'junior' ook zien?
Zeker :)
Door Borke
#3204974
Wat een lieve foto van dat grijze koppie.
Wat is zo'n beslissing toch moeilijk en mooi tegelijkertijd.
Sterkte met het verlies!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3205115
Mooie,lieve foto van jullie oude man.

Ook heel mooi dat je Dos beloofde om niet door te sukkelen en je aan de afspraak,ondanks dat laten gaan vreselijk veel pijn doet,hebt gehouden :bigarmhug:

Heel veel sterkte.
Door Lil
#3205119
Ach veel sterkte!

Mijn kanjer Boris heb ik ook op 23 december 2015 los gelaten en man man wat mis ik hem...
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3205161
Dos, een fijne herinnering :-* Ik geloof direct dat het heel stil is in huis.

Weet je al uit welke combi je straks een pup krijgt, Monique?
Groetjes Fiona
Door Rianne145
#3205353
Prachtige leeftijd voor een boxer maar nog steeds veel te vroeg. :'( Super dat hij tot hoge leeftijd zo fit geweest is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door