Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3204853
Betere bestaat er niet......... :smitten: :smitten: het lijkt wel de vliegende hollander ;D ;D ;D ;D
en weet je wat het mooie van dit medicijn is? Het is erg breed inzetbaar......... het helpt als anti-depressiva, als bewegingstherapie, als medicijn tegen inbreekangsten..........
Door Parelridder
#3204869
Hope schreef:De beste in zijn soort!
Met stip op 1!
én je kunt de dosis verhogen zonder enig risico op bijwerkingen én afbouwen hoeft nooit..

Een collega zei een poosje geleden "Maar er gaat een hoop energie zitten in honden, ik houd veel tijd over nu ik geen hond meer heb". Er op doelend dat mijn honden me (verder) beperken :???: Nou écht niet!! Als er IETS is wat je gezondheid (als geheel) ten goede komt..
En hoe vaak zou je als je het alleen voor jezelf moest opbrengen naar een bos gaan.. Ik weet dat ik dat dan niet zo consequent zou doen. Maar dankzij m'n maatjes pak ik die ontspanning en beweging alle dagen! En op de dagen dat m'n lijf me flink in de weg zit, weten zij het desondanks áltijd weer leuk te maken.

Dus neem maar flink in van die zwarte capsule!
Door DJ_Doerak_Tucker
#3204872
Met stip op 1!
én je kunt de dosis verhogen zonder enig risico op bijwerkingen én afbouwen hoeft nooit..

Een collega zei een poosje geleden "Maar er gaat een hoop energie zitten in honden, ik houd veel tijd over nu ik geen hond meer heb". Er op doelend dat mijn honden me (verder) beperken :???: Nou écht niet!! Als er IETS is wat je gezondheid (als geheel) ten goede komt..
En hoe vaak zou je als je het alleen voor jezelf moest opbrengen naar een bos gaan.. Ik weet dat ik dat dan niet zo consequent zou doen. Maar dankzij m'n maatjes pak ik die ontspanning en beweging alle dagen! En op de dagen dat m'n lijf me flink in de weg zit, weten zij het desondanks áltijd weer leuk te maken.

Dus neem maar flink in van die zwarte capsule!
Mooi omschreven! Zo is het precies!
Door Lil
#3204891
Parelridder schreef:Met stip op 1!
én je kunt de dosis verhogen zonder enig risico op bijwerkingen én afbouwen hoeft nooit..

Een collega zei een poosje geleden "Maar er gaat een hoop energie zitten in honden, ik houd veel tijd over nu ik geen hond meer heb". Er op doelend dat mijn honden me (verder) beperken :???: Nou écht niet!! Als er IETS is wat je gezondheid (als geheel) ten goede komt..
En hoe vaak zou je als je het alleen voor jezelf moest opbrengen naar een bos gaan.. Ik weet dat ik dat dan niet zo consequent zou doen. Maar dankzij m'n maatjes pak ik die ontspanning en beweging alle dagen! En op de dagen dat m'n lijf me flink in de weg zit, weten zij het desondanks áltijd weer leuk te maken.

Dus neem maar flink in van die zwarte capsule!
Nou ik heb echt serieus van 4 professionals tijdens de burn out te horen gekregen: goddank heeft u honden, dan hoeven wij ons niet zo ongerust te maken. Men vond het geweldig en jaaaaa men weet hoeveel tijd daarin zit. Goede tijd, tijd die je doet opknappen en op de been houdt. Soms zeggen inderdaad een stel onbenullen tegen mij: zonder huisdieren heb je meer tijd en minder stress. Nou, 1 blik (hoef nog niets te zeggen) en ze zeggen dat nooit meer. Wat een onzin. Als die persoon serieus vindt dat zij meer tijd heeft zonder huisdieren, dan genoot zij niet zoveel ervan als ik/wij. Ik houd van de wandelingen en van het samen bezig zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door