Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3204770
met 2 honden die bij je willen zijn als jij achter de computer een belastingaangifte in elkaar wilt draaien >:( :biggrin2: :biggrin2:

Afbeelding

ik moet eerst onder het bureau kijken waar ik mijn voeten neer kan zetten zonder ze boven op 1 van de 2 te parkeren ;D ;D ;D

Afbeelding
Door Lil
#3204792
Dat is geen probleem als ze wat groter waren. Met alleen sokken aan plaatste ik mijn voeten (zachtjes) bovenop de herders en een Jones kun je zelfs "op hangen". Enige gevaar is dat je enorme kusacties krijgt en je sokken doorweken.
#3204962
BusKay schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ik ben belastingadviseur, afgestudeerd aan de Nederlandse Federatie van Belastingadviseurs (NFB), maar dit onderdeel zat niet bij de opleiding :-\ :-[ Zal toch maar eens een mailtje sturen of dat inmiddels is opgenomen bij de lesstof, zo nee of ze toch een aantal lesuren kunnen en willen spenderen aan het hebben van een hond versus het doen van aangifte en het minimalisatiebeginsel versus aangifte :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Dian op za 19 mar 2016, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#3205077
Dian schreef::2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ik ben belastingadviseur, afgestudeerd aan de Nederlandse Federatie van Belastingadviseurs (NFB), maar dit onderdeel zat niet bij de opleiding :-\ :-[ Zal toch maar eens een mailtje sturen of dat inmiddels is opgenomen bij de lesstof, zo nee of ze toch een aantal lesuren kunnen en willen spenderen aan het hebben van een hond versus het doe van aangifte en het minimalisatiebeginsel versus aangifte :biggrin2: :biggrin2:
Keus lijkt me niet moeilijk... Hond met stip op 1!!
De rest in het groot archief...... (staat naast je bureau als het goed is)

Afbeelding

of deze:

Afbeelding
#3205086
BusKay schreef:Keus lijkt me niet moeilijk... Hond met stip op 1!!
De rest in het groot archief...... (staat naast je bureau als het goed is)

Afbeelding

of deze:

Afbeelding
Zo'n rond archief als de onderste staat hier onder mijn bureau........ had dat nu eerder gezegd, dan had mij dat al 3 aangiften gescheeld........... >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D
#3205117
BusKay schreef:Is prima.... nu ik weet dat je voor de belasting werkt pas ik op wat ik hier nog zeg... :o

*gaatopzoeknaareendigitaldocumentshredder*
ik werk niet voor ze, ik werk juist om ze een poot uit te draaien waar maar kan ;D ;D ;D Ik probeer juist de mensen zo min mogelijk belasting te laten betalen, zie ook het topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 5&start=30 ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Dian op za 19 mar 2016, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door