Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3203883
Omdat ik het ook zo'n leuke aanbieding vind heb ik laatst rondgevraagd.. ik ga het doen, ik heb geen rare of negatieve verhalen gehoord.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3203885
Simpel.nl zit op het netwerk van T-Mobile, ik kan niet achterhalen of je ook 4G-dekking krijgt, maar de 3G-dekking staat niet al te best bekend.

Dat is het enige dat ik kan bedenken als nadeel.
Door Too
#3203887
Ok.. laat ik dan zeggen dat de 6 simpel-bellers in mijn omgeving al jarenlang zonder noemenswaardig gedoe bellen.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Door Parelridder
#3203893
Info van de consumentenbond:

De belrevolutie van Simpel
3 december 2015

Provider Simpel biedt tot 31 december grotere databundels en onbeperkt bellen en sms'en. Dat betekent veel voor weinig, want de prijzen van de abonnementen zijn scherp.

Meer MB's
Tele2 spoorde ons al aan om het hele internet leeg te trekken, Simpel lijkt nu te antwoorden met zijn 'Belrevolutie'. Er zijn drie databundels: 1, 2 en 3 GB voor €10, €15 en €20. Bellen en sms'en is onbeperkt.
Regels

Er zijn wel wat zaken om rekening mee te houden:
- de abonnementen hebben een minimale contractduur van twee jaar, korter is niet mogelijk.
- de kans is groot dat je van zo'n grote databundel wel eens wat overhoudt, maar MB's zijn niet mee te nemen naar de volgende maand.
- gebruik je juist meer dan de MB's in de bundel? Dan kosten ze €0,15 per stuk.
- ook als bestaande klant kun je gebruik maken van het aanbod. Maar wijzig je alleen je bundel, dan betaal je €2,50 per maand meer dan nieuwe klanten of bestaande klanten die een nieuw contract afsluiten (verlengen).

Tijdelijk
De actie is tijdelijk dus geïnteresserden moeten 'haast maken'. Maar is het abonnement eenmaal afgesloten, dan geldt het actietarief de gehele contractduur, en zelfs daarna. De prijs gaat dus niet ineens omhoog als het contract is afgelopen. Althans, als Simpel niet tussentijds van gedachten verandert. In de actievoorwaarden lezen we: 'Simpel behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of om de actie voortijdig te beëindigen.'
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door