Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3203602
Zo , hmm zalig weer vandaag :cool: Net terug uit de polder en daar was het lekker luw
Dan kom je thuis en dan wil je even lekker bijkomen en rustig liggen
Buitendeur stond nog even open , butler was de vieze laarzen aan het schoonmaken
Ik kan geloof ik wel lekker in de zon gaan liggen ::)
Brr dat valt nog tegen , hmm weet je wat ik pak mijn kleed
Kleed mee naar buiten , zo ik ben er klaar voor
Brr hier is het ook te koud , kleed maar weer pakken
Naar de vlonder dan maar , brr ook te koud
Smurf ging na thuiskomst gelijk al achter het glas in het zonnetje
Dat was slimmer :biggrin2: Hee joh schuif jij eens een stukje op
Ik wil ook in de zon , zo . dat is wel lekker :D
Door smulpaap
#3203654
En er is alweer iemand boos >:(
Zonneschermen .... die rotdingen moesten ze ook eens verbieden
Het zonnetje schijnt heerlijk aan de voorzijde , hmm lekker :D
Smurf snel naar het bed en in het zonnetje
Butler achter de compuut , ziet ze niks ... en laat het scherm zakken ..... daaaag zonnetje >:( :biggrin2:
Door smulpaap
#3203719
Lizzy schreef:Hahahaha, jaaa, even wennen dit "tussen in weer". Nog ff lieverd, dan is het in de zon weer te warm!
Dan kan miss Smurf weer boos worden als ze ziet dat ik de bamboestruik ga snoeien :biggrin2:
Want als het warm is dan kruip ik daar lekker onder :D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3203785
Doe je zo je best om zelfstandig vit. D binnen te krijgen, heb je weer van die Bu :bigarmhug: :beerchug: tlers die denken alles beter te weten >:( In plaats van dat ze je helpen om toch buiten te kunnen liggen, bijvoorbeeld een terrasverwarming, moet je van arremoei maar naar binnen. Ligt daar weer een smurf vol in de zon >:( Het toppunt is wel dat die Butler dan ook nog eens zo'n raar ding naar beneden doet waardoor de zo'n weg is voor allemaal... Je mag best wel een keer in plaats van Pretletter, Zachtjeshapletter zijn hoor...wie niet horen wil moet maar voelen >:( >:(

Wij, Rakker en Laddy, staan achter je hoor !!! Van ons tweetjes :-* :bigarmhug: :beerchug:
Door smulpaap
#3203848
Vandaag scheelde het gelukkig twee uur voordat dat stomme scherm naar beneden ging ::)
Butler was gelukkig druk in de keuken bezig :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door