Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3203772
hoi hoi,

mag ik me ff voorstellen, ik ben banjer, ik ben nu 11 weekjes oud zoals mn baasje zegt en ik woon hier nu een paar daagjes..de vrouw zei dat ik me ff voor moest stellen want dat is netjes. de vrouw is nog wat verdrietig omdat layka, dat schijnt een roemeense opvanghond van de vrouw te zijn geweest, weg is. Nu heeft de mannelijke baas of eigelijk vindt ik het mijn butlers mij opgehaald. ik hoop dat ik hier heel veel leuke fotos kan laten zien en hoe gek ik doe enzo. ow ja tosca woont hier ook nog en die is echt leuk joh...ze is alleen een beetje mij aan het pesten als we aan het spelen zijn..dan gaat ze snel op de bank en daar kan ik nog niet op komen.

ow en weet je gister heb ik meneer butler later schrikken joh..hij was me kwijt..en riep en riep ik dacht he verstoppertje dat is echt leuk...ik zeg niets..hij heeft een kwartier gezocht en toen zag die mn staartje kwispelen, weten jullie waar ik was verstopt..in het kleine speelkeukentje achter het gordijjntje...van het kleine meisje wat hier ook woont.was lollig joh...

de vrouw krijgt er nog geen fotos bij zegt ze...ze probeert nog ff...

pootje van banjer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door