Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3203581
Nog 4 weken, dan wordt hij 12!! Heeft vanmorgen alles wat de meeste mensen denken over honden met een beperking gelogenstraft, door gewoon een uur stom door te sjouwen.... Ik was hem zelfs kwijt!! :o :o Was meneertje maar even in de ingang/uitgang van een verlaten (daar ga ik wel vanuit) vossenhol gaan kijken.

En vandaag had hij ook zo'n "je hoeft me niet te helpen" dag, personeel had vrij! ;D Nou ja bijna...., één keer moest ik hem uit de sloot vissen. Niet omdat de kant te steil was, maar omdat je, als je nat bent en de kant van klei, er zo'n zootje van maakt dat ik dat echt niet in de kar en ons huis wil hebben! ::) :-X :P
Door Lil
#3203597
10 minuten met Joep en je bent verkocht! Zelfs mijn hondse zielenmaatje vond hem fantastisch en hoewel hij erg sociaal was; de meeste honden interesseerde hem niet. Joep vond hij echter meteen echt heel erg leuk.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3203625
Het is een oprecht portret, die Joep van ons.... Doet gewoon precies wat hij zelf wil en laat ons dan geloven dat hij perfect luistert, wat wil je nog meer? :biggrin2:

En v.w.b. mensen en andere honden..., ik ken genoeg mensen die riepen dat ze niets met teckels hadden maar na kennismaking met J&J 180 graden omdraaiden. Andere honden is bij Joep nooit een probleem zelfs niet nu hij toch op een afwijkende manier loopt. Er is geen hond die hem vervelend benadert (dat zijn meestal de mensen.... :-X ). Joep kan echt met elke hond omgaan of niet, dat is ook een manier, gewoon doen alsof ze er niet zijn.
Door Lil
#3203660
Nou hoe durf je! Joep luistert heus best goed! :biggrin2: (Of is dat alleen als hij het nut ervan inziet? :P ). Maar zonder gekheid ik vind ze serieus het ras in aanmerking genomen goed luisteren.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3203663
Lil schreef:Nou hoe durf je! Joep luistert heus best goed! :biggrin2: (Of is dat alleen als hij het nut ervan inziet? :P ). Maar zonder gekheid ik vind ze serieus het ras in aanmerking genomen goed luisteren.
Ze luisteren inderdaad heel erg goed hoor, maar in de loop van de jaren ben ik ze zo goed gaan verstaan dat ik zelf ook goed luister. :D :D :D
Door Lil
#3203671
Pauline schreef:Ze luisteren inderdaad heel erg goed hoor, maar in de loop van de jaren ben ik ze zo goed gaan verstaan dat ik zelf ook goed luister. :D :D :D
Jij bent gewoon een geweldige baas vriendin! :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3203681
Lil schreef:Jij bent gewoon een geweldige baas vriendin! :-* :-* :-*
Vind ik zelf ook, ik ben heel gehoorzaam en beslist niet eigenwijs..... :cool:
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3203770
Wat een schitterende foto van Joep en ook van Joris.

Alles gebeurd met een reden, bij jullie is het Joep bij ons was het Lajos. Mijn kleine eigenwijze ruwharige teckel (ligt vast aan het ras) die ons heeft doen inzien dat leven met een beperking geen beperking hoeft te zijn. Hij genoot voor 10 tot de laatste dag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door