Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3203591
Gaan wij lekker op tijd naar het bos, omdat het dan nog zo lekker rustig is zegt het vrouwtje, nou daar liepen we hoor om 9 uur. Wel lekker in het zonnetje trouwens. Zie ik ineens dit! Afbeelding

Ik vertrouwde dit natuurlijk voor geen meter dus ben blijven staan tot ze voorbij waren. Tssss ik weet niet hoeveel mannen! IN MIJN BOS!

En mijn vrouwtje maar vriendelijk goedemorgen en hallo zeggen tegen al die kerels. Vrouwtje zegt is goed volk, wist ook dat ze van de 4e Musketier waren. Jaja, zal allemaal wel. Moet er niets van hebben, zoveel vreemd manvolk in MIJN bos....

Maar we hebben wel lekker anderhalf uur rond gelopen!
Door smulpaap
#3203603
Tsss hij is fijn >:( Zoveel van die mannen , dat kan echt niet hoor in jouw gebied :biggrin2:
Wij komen weleens bejaarden tegen op ons bospad , die zijn dan van die rek je strek je oefeningen aan het doen :biggrin2:
Door Borke
#3203609
Sofi werd vandaag in het begrazingsgebied bestormd door een meute dames die met outdoor training bezig waren. Volstrekt overdreven en onnodig. Laat ze binnen gaan trainen.
Zelfde als al die racefietsers en mountainbikers...zeker nog nooit van een hometrainer of van spinning gehoord >:(

Tja heerlijk in de zon, maar ook meteen een stuk drukker.
Al die honden die je nooit ziet en die opeens uit de winterslaap gehaald worden en mee naar buiten mogen....

Denk er allemaal maar goed aan als het weer eens regent of stormt :cold: :rain:
#3203651
Dit waren aardig gemanierde heren gelukkig. De meesten moesten lachen, een paar vroegen waarom we bleven staan. Die begrepen gelukkig dat zo'n invasie van 100 mannen indruk maakte... Normaal komen we niet zulke grote groepen tegen
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3203707
Nou ja zeg!?
Zomaar zonder te vragen in JOUW bos!?

Ik was ook stil gaan staan om het eens eventjes allemaal te laten bekomen hoor! :)

Gelukkig heb je daarna een heeeerlijke wandeling gehad, fijn hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door