Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3203481
BusKay schreef:Dacht even bij de titel: Vanaf heden Dalmaten zonder spikkels!!! :sofa:
;D ;D dat zou wel een logisch vervolg zijn op de mini-labjes enzo
Lizzy schreef:Ohhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat ons huis te klein is.................
Nou zo groot was het nou ook weer niet. ::)
Door Lizzy
#3203534
Margot schreef:Ik kan het morgen voor de liefhebber ophalen.
Ik hoef het in ieder geval echt niet! Ik heb alle "troepjes" de deur uit gedaan wegens ruimte gebrek en Leo mag geen troepjes mee naar huis nemen, moet ik het ook niet doen. Ondanks dat het Dalmaatjes zijn.
Gebruikersavatar
Door Margot
#3203558
Lizzy schreef:Ik hoef het in ieder geval echt niet! Ik heb alle "troepjes" de deur uit gedaan wegens ruimte gebrek en Leo mag geen troepjes mee naar huis nemen, moet ik het ook niet doen. Ondanks dat het Dalmaatjes zijn.
hihihihi Ik ben ook weer "troepjes"aan het opruimen voor de rommelmarkt begin juni hier in de buurt.
Gebruikersavatar
Door pike
#3203584
Lizzy schreef:Ik hoef het in ieder geval echt niet! Ik heb alle "troepjes" de deur uit gedaan wegens ruimte gebrek en Leo mag geen troepjes mee naar huis nemen, moet ik het ook niet doen. Ondanks dat het Dalmaatjes zijn.
Ow dat is een bekend fenomeen :biggrin2:
Door Borke
#3203613
Lizzy schreef:Ik hoef het in ieder geval echt niet! Ik heb alle "troepjes" de deur uit gedaan wegens ruimte gebrek
Hier heb ik ook een heleboel 'troepjes' opgeruimd.
Het is mooi als het in de kasten past, maar als je niets meer kan vinden omdat de kasten volgepropt staan...
Dat schiet ook niet op.

In de loop der jaren verzamel je toch veel, heel veel ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door