Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3203437
Ik begrijp niet dat je alle maten moet wassen in een 7 kg wasmachine. Je zou denken dat het verschil in maat toch ook verschil in wasmachine zou moeten zijn. En hoe krijg je het weer droog? Past dan ook niet in een gewone droger. Ik was mijn dekbed in een 10 kilo wasmachine en een extra grote droger. Vooral dat laatste, in een kleinere droger wordt het gewoon niet droog.


Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Jacoba
#3203444
Je zou ook een (katoen) satijnen overtrek kunnen nemen. Deze zijn dunner en gladder van stof.
Of je gooit er een laken onder, zodat je je overtrek niet zo vaak hoeft te wassen.
Door Lil
#3203447
Ik ken die van de link niet, maar weet dat ze in het ziekenhuis al jaren niets anders hebben dan van die hoesloze dingen die in het geheel gewassen worden. Zelf hannis in enorm met hoeslaken. Komt ook doordat ik een vinger ontstoken gewricht heeft. Ik doe al een tijd een laken onder mijn dekbed (met hoeslaken) en daardoor hoef ik niet meer wekelijks te hanissen.
Door Borke
#3203550
Een laken onder het dekbed is een slimme oplossing om minder vaak te verschonen.
Overigens verschoon ik de bedden niet wekelijks, wij douchen ons iedere dag :biggrin2:

De dekbedden heb ik besteld, ik ben benieuwd :D
Door Borke
#3203566
Lizzy schreef:Ligt het nou aan mij of kan ik nergens vinden waar ze van gemaakt zijn?
Trevira fill bioactive holle synthetische vezel.
Die site is inderdaad niet zo duidelijk.
Door Martine-Tom
#3203587
Borke schreef:Een laken onder het dekbed is een slimme oplossing om minder vaak te verschonen.
Overigens verschoon ik de bedden niet wekelijks, wij douchen ons iedere dag :biggrin2:

De dekbedden heb ik besteld, ik ben benieuwd :D
Dan nog zweet je snachts veel ;)
Dekbedhoes verschoon ik eens in de 2 weken ofzo, hoeslaken om de paar dagen...omdat zon vers, strak hoeslaken zo lekker ligt :biggrin2:
Door Lil
#3203596
Bohhhh hoeslaken verschoon ik ongeveer wekelijks (na een dag of 5) en dekbedovertrek twee keer per week als ik geen los laken eronder leg. Als iets vies wordt (zweten) dan is het je bed. Of ben ik zo raar opgevoed om het zo vaak te verschonen?
Door eelke
#3203598
Hier alles wekelijks hoor, met het idee als vaste dag op zondag omdat op zaterdag de guppen nog wel eens boven slapen. Maar dat mislukt wel eens.
Door D&K
#3203636
Martine-Tom schreef:...omdat zon vers, strak hoeslaken zo lekker ligt :biggrin2:
Dat dus. Helemaal als het in het zonnetje te drogen heeft gehangen. Dan ronk ik zo een fiks aantal uurtjes weg. :cool:
Door Martine-Tom
#3203637
Lil schreef:Bohhhh hoeslaken verschoon ik ongeveer wekelijks (na een dag of 5) en dekbedovertrek twee keer per week als ik geen los laken eronder leg. Als iets vies wordt (zweten) dan is het je bed. Of ben ik zo raar opgevoed om het zo vaak te verschonen?
In de zomer doe ik het ook vaker, dan ligt het dekbed er los op omdat ik het te warm vind, maar in de winter zit ie in de hoes en das te zwaar voor mij om te verschonen, dus daarom niet vaker. Laken wel geprobeerd maar dan word ik wakker als een rups ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door