Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3203048
Volgens mij lekt Rakker een beetje urine. Er lagen net op de bank waar hij op gelegen heeft een paar druppels urine. Ik heb al wel vaker het idee dat hij iets "lekt"...... Wat doen jullie daar aan? Ik ga wel weer fleece dekens op de bank leggen, zodat ik die kan wassen al het te gek gaat, maar is er iets wat het lekken vermindert??
#3203146
MillyMol schreef:Misschien een stomme vraag, maar is Rakker al bekend met dit probleem?
hoe bedoel je dit? Ik begin steeds vaker een paar druppels urine van Rakker te vinden op plekken waarbij hij met zijn pielemoos op bijvoorbeeld de bank ligt. Hij wordt 12 jaar in april, dus ja, zulke problemen zijn te verwachten.

Lizzy schreef:Pompoenpitolie wil nog wel eens helpen. Rakker is gecastreerd toch?
Rakker is gecastreerd ja. Heb je dan eerder kans op incontinentie? Het is echt is van de laatste dagen dat ik dit merk. Er gaat ieg een plaid over de bank, dat kan ik tenminste wassen mocht het gaan stinken. Hoeveel pompoenpitolie moet je geven?

rosmin schreef:Ik gebruik voor Roxy, 8 jarig gesteriliseerd teefje, Quertilla van Bloem en met zeggen dat het vrij goed werkt. Een enkele keer druppelt ze nog een beetje, maar over het algemeen zijn we zeer tevreden.
Oké, ga is kijken. Verkoopt De Tuinen dat of je weet??
hamada schreef:Heeft hij misschien blaasontsteking? Dat zou ik eerst uitsluiten.
Bij http://www.huisdierendokter.nl hebben ze silicium, wat goed tegen incontinentie zou werken. Misschien een idee om te proberen?
hamada schreef:Heeft hij misschien blaasontsteking? Dat zou ik eerst uitsluiten.
Bij http://www.huisdierendokter.nl hebben ze silicium, wat goed tegen incontinentie zou werken. Misschien een idee om te proberen?
Ik weet niet of hij een blaasontsteking heeft. Dan zou ik iets moeten opvangen en bij de DA langs moeten gaan. Zal eens kijken naar Silicum.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door