Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3202819
eelke schreef:Ppfff... de tijd loopt bij mij regelmatig steeds op. Irritant want dan moet je zelf opletten. Net mee naar de blokker winkel geweest, maar ze konden me niet helpen want ik had de factuur alleen digitaal. Terwijl op de site staat dat het niet uit maakt. Heel dat ding voor niks mee gesjouwd...
Daarbij gaven ze ook aan dat ik moet rekenen op 3 - 6 weken reparatie tijd. Erg onhandig want onze eigen oven is stuk...

Hebben jullie daar ook wel eens last van?


Als je leest op fb komt dit vrij vaak voor..

Even met Philips chatten.. ik hoor vaker van 2 tot 3 weken weg.. er is zelfs een mankementen fb groep voor de Philips ...
Door Danny
#3202833
Oh bah wat vervelend joh, nee ik heb er gelukkig geen last van.
Zou idd even contact opnemen met Philips. Ik ben er nog steeds erg blij mee, maak er veel in.
Gister nog lekker aubergine, op de grillpan in de AF!
Door keetje
#3202896
Ik gebruik hem ook nog dagelijks maar lees inderdaad best wel vaak over problemen. maar wat ik ook lees is dat Philips een super klantenservice heeft. Via hun site kan je dus chatten en foto's doorsturen.
Door eelke
#3202917
Nou dat ga ik dan maar eens doen ja. Stom, want hij werkt gewoon nog en met een kookwekker gaat t gewoon prima. Maar ja, een apparaat van dat geld moet gewoon perfect werken vind ik. Maar om m daar 6 weken voor kwijt te moeten zijn...?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3202926
eelke schreef:Nou dat ga ik dan maar eens doen ja. Stom, want hij werkt gewoon nog en met een kookwekker gaat t gewoon prima. Maar ja, een apparaat van dat geld moet gewoon perfect werken vind ik. Maar om m daar 6 weken voor kwijt te moeten zijn...?
Helemaal waar, voor dat geld mag je meer kwaliteit verwachten.
Maar heb je dan een digitale timer? Ik heb nog zo een met een draaiknop.
Door eelke
#3202963
Ja een digitale. Dus dat zijn van die touch-toetsen. Ik dacht eerst nog dat het aan vette vingers ofzo lag, dat ie daar dan op reageert, maar na iedere keer schoonmaken (en dan ook weer droogmaken) blijft het.
Door eelke
#3219463
Zo, er is een nieuw display ingezet. Netjes hoor via de phillips facebook een verzend bon gekregen, kon m op een dhl punt inleveren, en 2 weken later was ie weer terug. Tot nu toe lijkt ie het gewoon normaal te doen. Display is ook echt vernieuwd, ziet er net wat anders uit en de piepjes zijn anders, dus misschien was het bij het vorige model wel een vaak voorkomend iets.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door