Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3202750
Vanmiddag was ik bezig fotobestanden die op de pc staan (windows) over te zetten op een usb-stick. Op een gegeven moment heb ik per ongeluk een map op de stick gewist. En die is weg en niet meer terug te vinden. Is er een of andere manier om die nog terug te halen? Op de pc ga ik dan normaal gesproken naar de prullenmand en hopla. Maar zoiets heb je niet op een stick. Althans, ik kan dat niet ontdekken. Drama is het niet maar het waren foto's van mijn honden dus als het even kan zou ik ze toch wel terug willen hebben.Iemand die hier in thuis is?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3202773
Een usb stick kun je herstellen met een recovery programma. Wij gebruiken QPhotoRec, maar heb geen idee of deze onder Windows werkt (hier draait alles op Linux). Belangrijkste is om niks meer op de usb stick te zetten om te voorkomen dat de ruimte waar de foto's staan wordt overschreven.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3202786
pluk schreef:Een usb stick kun je herstellen met een recovery programma. Wij gebruiken QPhotoRec, maar heb geen idee of deze onder Windows werkt (hier draait alles op Linux). Belangrijkste is om niks meer op de usb stick te zetten om te voorkomen dat de ruimte waar de foto's staan wordt overschreven.
Pagina ziet er wat raar uit maar is ook voor windows te downloaden:
http://www.wondershare.net/ad/data-reco ... ArfT8P8HAQ
Downloadlink werkt wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door