Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3202684
Ik ben bezig met een cursus psychologie, en waar ik op de middelbare school een hekel had aan leren en met hakken over de sloot alles haalde doe ik nu iets wat ik leuk vind...
Na 14 lessen (elke les met een toets afgesloten) sta ik een 9.3 gemiddeld :biggrin2:
Toch best grappig om ergens eens goed in te zijn :)
Door Lizzy
#3202689
Oh, nou, dat is zeker leuk! Wow, een 9,3: da's wel heel erg hoog. Goed gedaan zeg!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3202692
en las je het leuk vindt gaat het vanzelf makkelijker. Goed hoor een 9,3, klinkt bijna streberig :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3202696
Angelique schreef:en las je het leuk vindt gaat het vanzelf makkelijker. Goed hoor een 9,3, klinkt bijna streberig :biggrin2:
:biggrin2:
Bijna wel he ;D
Door - pien -
#3202702
Martine-Tom schreef:Ik ben bezig met een cursus psychologie, en waar ik op de middelbare school een hekel had aan leren en met hakken over de sloot alles haalde doe ik nu iets wat ik leuk vind...
Na 14 lessen (elke les met een toets afgesloten) sta ik een 9.3 gemiddeld :biggrin2:
Toch best grappig om ergens eens goed in te zijn :)
:thumbup: top meissie!
Je vindt het leuk...dan is de helft (minstens) al gewonnen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3202718
Wow, een 9,3 gemiddeld!!! Dat betekend dat je sommige toetsen met een NOG hoger cijfer hebt gehaald!
Super goed zeg!!

Waarschijnlijk gaat het nu beter omdat je er nu voor KIEST en het op de middelbare school MOEST?
Hoe dan ook, hartstikke fijn dat je het nu leuk vindt en het ZO goed doet!!
Door Martine-Tom
#3202751
Border Bandit schreef:Wow, een 9,3 gemiddeld!!! Dat betekend dat je sommige toetsen met een NOG hoger cijfer hebt gehaald!
Super goed zeg!!

Waarschijnlijk gaat het nu beter omdat je er nu voor KIEST en het op de middelbare school MOEST?
Hoe dan ook, hartstikke fijn dat je het nu leuk vindt en het ZO goed doet!!
klopt, 9.0 en 9.5, lager ben ik nog niet gekomen tot nu toe :)
Ik vind dit echt zo geweldig leuk om te doen, je leert over allerlei aspecten van de psychologie en de toets bestaat eruit dat je dat toepast op je eigen leven en aan de hand daarvan laat zien dat je het dus begrepen hebt. Leuk om nieuwe dingen te leren en ook leuk dat je jezelf ahw spiegelt.

En idd, zoiets is het ook, om kort te gaan werd op de lagere school gezegd dat ik niet zo slim was, ik zou naar speciaal onderwijs moeten...en dat wilde ik niet, ik wilde naar de mavo, op gesprek gegaan en mezelf daar op proef naar binnen gepraat, maar ik vond het gewoon saai, ik was een clown in de klas (als ik al aanwezig was ::) ) en deed nooit huiswerk..tenzij het echt moest, op scheikunde, natuurkunde en wiskunde na verveelde ik me gewoon, al zag niemand dat. Jaaaaaaaaaaaren later moest ik een IQ test laten doen en toen bleek idd dat ik best slim genoeg geweest was om een hoger niveau aan te kunnen. Toen was ik helaas al erg ziek (burnout met alles erop en eraan) dus was het te laat om aan een opleiding te beginnen, maar die wens bleef altijd.
Toen ik zelf in de hulpverlening liep vond ik psychologie al boeiend dus op de gok deze cursus gaan doen, en blijkbaar de goede gok geweest, het is zoooo leuk om te doen.
Lijkt me echt geweldig om hierna echt een HBO psychologie te gaan doen, geen idee hoe, maar daar verzin ik dan weer wel wat op.
Door Martine-Tom
#3202752
Angelique schreef:UItslover :biggrin2:
Dat iemand dat ooit nog eens tegen mij zou zeggen, denk dat mijn oud conrector van de mavo een rolberoerte krijgt als ie dat zou horen ;D ;D ;D
Tijdens de diploma-uitreiking kon hij het ook niet laten om me toe te fluisteren dat ie niet gedacht had dat ik het ooit zou halen, laat staan gewoon in de normale 4 jaar ;D
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3202763
Martine-Tom schreef:klopt, 9.0 en 9.5, lager ben ik nog niet gekomen tot nu toe :)
Ik vind dit echt zo geweldig leuk om te doen, je leert over allerlei aspecten van de psychologie en de toets bestaat eruit dat je dat toepast op je eigen leven en aan de hand daarvan laat zien dat je het dus begrepen hebt. Leuk om nieuwe dingen te leren en ook leuk dat je jezelf ahw spiegelt.

En idd, zoiets is het ook, om kort te gaan werd op de lagere school gezegd dat ik niet zo slim was, ik zou naar speciaal onderwijs moeten...en dat wilde ik niet, ik wilde naar de mavo, op gesprek gegaan en mezelf daar op proef naar binnen gepraat, maar ik vond het gewoon saai, ik was een clown in de klas (als ik al aanwezig was ::) ) en deed nooit huiswerk..tenzij het echt moest, op scheikunde, natuurkunde en wiskunde na verveelde ik me gewoon, al zag niemand dat. Jaaaaaaaaaaaren later moest ik een IQ test laten doen en toen bleek idd dat ik best slim genoeg geweest was om een hoger niveau aan te kunnen. Toen was ik helaas al erg ziek (burnout met alles erop en eraan) dus was het te laat om aan een opleiding te beginnen, maar die wens bleef altijd.
Toen ik zelf in de hulpverlening liep vond ik psychologie al boeiend dus op de gok deze cursus gaan doen, en blijkbaar de goede gok geweest, het is zoooo leuk om te doen.
Lijkt me echt geweldig om hierna echt een HBO psychologie te gaan doen, geen idee hoe, maar daar verzin ik dan weer wel wat op.
Nou, volgens mij gaat jou die HBO-studie ook lukken!
Zo te lezen ga je er voor de 100% voor als je besloten hebt iets te doen. Goed hoor!

Het lijkt me extra leerzaam als je de lesstof op jezelf toe mag passen in toetsen. Dan wordt je 'gedwongen' goed over jezelf na te denken, over je handelingen en de gevolgen daarvan. Leerzaam hoor! Daar kun je zelf alleen maar beter van worden, lijkt me. (in het algemeen bedoeld he ;))

He, succes met de rest van de cursus!! Dat gaat jou helemaal lukken! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door