Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3202508
Sinds de verdwijning van de Blauwe Vogel heb ik hier thuis een blauw beest, maar ik weet niet wat het is......... ik heb het idee dat het een gereïncarneerde versie van de Blauwe Vogel is :-\ :-\ Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de dierenambulance te bellen om het beest op te laten halen, het is de grote vriend van Laddy geworden, dus mag hij blijven, maar dan moet het beestje wel een naampje hebben......... Ik heb al de duitse versie geprobeerd: Wie nennem Sie das?? Was...... maar dat bekt ook niet lekker en klinkt ook zo negatief (of het moet duiden op de verdwenen Blauwe Vogel, dan is Was wel een optie...) ...... Nent is een optie, maar ben ik ook nog niet echt gelukkig mee.......
Het is wel een lief beest, al piept hij wel snel....... dat zal Laddy hem nog wel afleren. Verder heb je er geen omkijken naar, Laddy zorgt wel goed voor zijn nieuwe vriendje :smitten: :smitten:

Het gaat om dit Beest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#3203029
Hier is alles wat zacht is 'knuffel'. Alles wat na 3 maanden nog leeft, krijgt een naam... :)
Zo hebben we 'knuffel schaap', 'flessenknuffel', 'ijsbeerknuffel' en 'giraffe'. Dit zijn trouwens allemaal knuffels waar iets in zit, een piepje o.i.d. Alles wat van ander materiaal is, krijgt al bij binnenkomst een naam. (blauwe bal, kikbal, chukittbal, roze bal, knuffelbal). Als een knuffel bijna de leeftijd van 3 maanden heeft bereikt en dood moet, wordt er naar gerefereerd als 'happa-happa grrrr'. Dat betekent slopen... ;D ;D

Verder zijn wij heel normaal... ::) ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door