Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Debbie123
#3201168
had gister runderlong uit vriezer gehaald om vandaag te snijden en te drogen. Maaar jeetje was niet doorheen te komen, zo vet en zo'n dikke vlies erom heen. Had vorige keer lamslong dat ging super. Is dat altijd bij runderlong of heb ik gewoon pech?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3201337
Ik denk dat het ook een beetje ervan af hangt waar je het vandaan hebt. hier heb ik vaak genoeg mooie runderlong gehad, niet veel vet eraan.
Door Chouka
#3201369
Ik heb dat al vaak gedroogd en nooit een dik vlies tegen gekomen. Vet zit er wel tussen de 2 longen, maar nooit rond de longen.Met een stevige keukenschaar is dat goed te snijden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3201549
Ik denk ook dat je pech hebt. Meestal zijn de longen wat schoner...dwz, ontdaan van vel e.d.
Door Mowgli
#3202549
Debbie123 schreef:had gister runderlong uit vriezer gehaald om vandaag te snijden en te drogen. Maaar jeetje was niet doorheen te komen, zo vet en zo'n dikke vlies erom heen. Had vorige keer lamslong dat ging super. Is dat altijd bij runderlong of heb ik gewoon pech?
Ik snij runderlong altijd als het nog bevroren is, dan is het appeltje-eitje.
Door Lil
#3202554
Hier altijd magere gemakkelijk te knippen runderlongen. Ik denk een gevalletje pech.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3202737
Mowgli schreef:Ik snij runderlong altijd als het nog bevroren is, dan is het appeltje-eitje.
+1 :)
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#3203455
nog nooit een dik vlies tegen gekomen
ik snijd het in super dunne plakjes als het bevroren is
daarna de droger in voor snacks
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door