Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3202327
-Saskia- schreef::-X Oh getverdemme. Van dit soort foto's wil ik altijd spontaan een fles Dettol leegdrinken.
Doe dat nou maar niet :biggrin2: . Vodka ontsmet ook lekker :biggrin2:
Door MillyMol
#3202344
Lizzy schreef:Oh gatverdamme :-X

Sneu. Voor die eigenaresse en de dieren......
Vind ik ook. Ik vraag me dan altijd af welk persoonlijk leed hierachter schuilgaat. Gelukkig zijn de beesten daar nu weggehaald en hopelijk krijgt de eigenaresse adequate hulp.
Door eelke
#3202345
*ziet plaats* hee weer een cliënt erbij ;)

Schrijnend dit. Dit doet niemand omdat ie niet van dieren houd. Dit is gewoon een kwestie van het niet meer kunnen, sneu. Het verbaasd me wel dat de dieren niet in slechte gezondheid zijn, met zo veel poep in een huis! Zeker de honden, of zouden ze niet in dezelfde ruimte als de vogels hebben gezeten?
Door Lizzy
#3202347
mariekes_katten schreef:Ach die arme beestjes :'(

En doe mij dan inderdaad die wodka. Ontsmet ook prima.
Tequila is daar trouwens ook heel geschikt voor...
Oh, Tequila is eigenlijk lekkerder :g:

Maar inderdaad, dit is gewoon ook zo sneu voor die mevrouw... Niemand kiest ervoor om zo te leven :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3202459
smulpaap schreef:Ach wat schrijnend . Maar ja dit zal het enigste geval helaas niet zijn .
Al die fijne bezuinigingen :-X
Nou, ik ben het echt wel met jullie eens dat het een schrijnend geval is. Maar om direct de schuld compleet buiten deze mevrouw en dus in handen en verantwoordelijkheid van anderen te leggen, vind ik wel een beetje kort door de bocht. We weten immers niet waarom dit gebeurd is, of mis ik een hoop informatie die jullie wel hebben?
Door MillyMol
#3202471
-Saskia- schreef:Nou, ik ben het echt wel met jullie eens dat het een schrijnend geval is. Maar om direct de schuld compleet buiten deze mevrouw en dus in handen en verantwoordelijkheid van anderen te leggen, vind ik wel een beetje kort door de bocht. We weten immers niet waarom dit gebeurd is, of mis ik een hoop informatie die jullie wel hebben?
Volgens mij mis je geen informatie. Volgens mij een typisch gevalletje van zelf invullen van de gaten in het verhaal met informatie vanuit uit een andere context. Is mensen eigen...
Door Martine-Tom
#3202474
-Saskia- schreef:Nou, ik ben het echt wel met jullie eens dat het een schrijnend geval is. Maar om direct de schuld compleet buiten deze mevrouw en dus in handen en verantwoordelijkheid van anderen te leggen, vind ik wel een beetje kort door de bocht. We weten immers niet waarom dit gebeurd is, of mis ik een hoop informatie die jullie wel hebben?
Dat is grotendeels omdat niemand er bewust voor kiest om zo te wonen, er kan van alles aan ten grondslag liggen, en wie weet is er hulp geweest en liet ze dat niet toe, geen idee.
Maar ik durf wel stellig te beweren dat niemand zo verkiest te wonen, en er vrijwel altijd leed aan ten grondslag ligt...
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3202476
MillyMol schreef:Vind ik ook. Ik vraag me dan altijd af welk persoonlijk leed hierachter schuilgaat. Gelukkig zijn de beesten daar nu weggehaald en hopelijk krijgt de eigenaresse adequate hulp.
Dat hoop ik ook altijd. Het gewoon vaak voor alle partijen heel triest.
Door Lizzy
#3202495
-Saskia- schreef:Nou, ik ben het echt wel met jullie eens dat het een schrijnend geval is. Maar om direct de schuld compleet buiten deze mevrouw en dus in handen en verantwoordelijkheid van anderen te leggen, vind ik wel een beetje kort door de bocht. We weten immers niet waarom dit gebeurd is, of mis ik een hoop informatie die jullie wel hebben?
Ik leg de schuld helemaal niet buiten deze mevrouw. Ik leg de schuld bij niemand. Ik schrijf alleen dat niemand er voor kiest om in zo'n vieze gore vol gescheten bende te leven. Hoe het komt dat het toch zover gekomen is weet ik niet. Ik vul ook niks in, ik vind het alleen heel zielig dat haar leven kennelijk tot dit trieste dieptepunt is gekomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door