Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3201879
Anne in Duitsland schreef:Geweldige foto's! En wat een lekker wijs koppie heeft ie... :smitten:
Dank je! Ik vind hem zo’n mooie stoere reuen kop hebben, en tegelijkertijd zo’n zachte blik in zijn ogen! Het is ook zo’n lief menneke. Al bijna 3 jaar totally in love! :smitten: :-*
#3201953
-Saskia- schreef:Hebben jullie Cooper nu al ontmoet? Jullie gingen ergens in februari wandelen toch?
Ja Saskia, vorige week zondag hebben we met een hele meute cockers al het wild verjaagd op en ronde de Edese heide :D
Ik heb Joyce ontmoet en Cooper natuurlijk. Heerlijk mannetje! En Joyce een leuk baasje. Is echt dol op Cooper! We zijn een eindje samen opgelopen en hebben het gehad over de honden en de resultaten van een BAT-cursus die ik volg met Tobias omdat hij steeds achter fietsers, scooters en scootmobielen aanrent wanneer we langs het fietspad hier in de buurt lopen. Hij doet verder niets, maar hij ‘blaft ze weg’. En omdat die mensen natuurlijk allemaal doorrijden en Tobias dus ‘beloond’ wordt, versterkt dat zijn gedrag. Dat doet hij ook met vreemde voorwerpen (onzekerheid) en mensen (idem dito) in ‘zijn territorium’ (zijn vaste wandelroute) Ik wil proberen hem aan te leren dat hij ze negeert. Zeker omdat hier hopelijk rond juni nog een cockertje bijkomt (volgende week donderdag de 4-weken echo: spannend!). Ik wil niet dat die kleine dat gedrag overneemt.

Cooper valt soms ook uit naar vreemde honden, dus Joyce is heel geïnteresseerd in de vorderingen van Tobias. Daar hebben we een tijdje over lopen kletsen.
Ik heb nog wel een paar foto’s van die dag. Zal ik plaatsen in een ander topic!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door