Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sharond
#3201799
Hallo
Ik ben Sharon en ik heb één super braaf hondje :)
Ze is 7 jaar en gesteriliseerd, maar samen zijn we wel nog steeds heel actief bezig.
Afbeelding
Ik ben rond aan het kijken om over te schakelen naar vers vlees ipv brokken.
Ik zou graag kvv geven, aangevuld met extra barf-dingen

Ik heb drie producenten van kvv op het oog
namelijk degomeat, naturis en gowill (kleinschalig http://www.gowill.be )

Mijn budget is niet zo groot, maar wil toch graag een goed product geven aan Aski.
Op dit moment voel ik mij het meest aangesproken door gowill en het minst door naturis.

Kunnen jullie advies/ervaringen geven over deze merken?
Groetjes Sharon
Door Lizzy
#3201805
Ik zou niet 1 merk maar meerdere merken voeren, dus waarom niet alle 3 deze merken? Je wedt daarmee tenminste niet op 1 paard maar op 3.
Door Mijati
#3201823
Naturis en dogmeat zijn prima merken. Bij dogmeat kies je het beste voor de complete versie (met premix) zeker als je net begint. Als je je wat meer hebt ingelezen, word je handiger in welke mix compleet is zonder premix en welke niet. Verder is het een kwestie van kijken wat Aski lekker vind.
Door smulpaap
#3201895
sharond schreef:en zijn dit alle drie deftige merken?
Je kan hier via de zoekfunctie vaak vele ervaringen lezen over de merken die je in gedachten hebt
Ik zou zeker meerdere merken gaan voeren , en bekijken hoe je hond het erop gaat doen
Ik heb zelf geen ervaring met deze merken
Door Retrievers
#3201900
Darf is biologisch, maar €1 duurder dan de andere merken.
En volgens mij niet duur voor een 'kleine' hond.

Tenminste ik geef biologische barf van darf en wild zoals kangoeroe/hert/haas/kwartel en ik ben niet duurder uit dan €65 voor een hond van 28 kg. Maarja ik ken je budget niet. Dit is wel het beste om te geven i.v.m antibiotica, groeimiddelen, ect..
Door sharond
#3201923
Naast de kvv zou ik kijken om vis te geven, ga ik eens checken bij de plaatselijke viswinkels
en biologisch 'konijnenafval' waar ik kan aan raken, onder ander de poten, hart en longen en soms eens een kopje.

Bij degomeat merk ik dat de percentages niet echt kloppen met degene die hier staan en er ook heel veel pens in zit.

Mijn budget is op studentenmaat ;)
Door Pearlie83
#3205590
Hoi Sharon,

Ik weet niet of je inmiddels al kvv gevonden/gekocht hebt? Ik heb zelf vaker Barfmenu (van Tinlo) dat is ook niet zo duur en Freya doet het daar echt goed op. Het is ook even afwachten hoe je hondje reageert op het eten, niet iedere hond reageert hetzelfde op 1 merk.

Laat ons iets weten!

Groetjes,
Kim
Door sharond
#3205691
Het bevalt tot nog toe heel goed!
Ik heb gekozen voor verschillende mengelingen van Gowill omdat ik meest achter die samenstelling sta.

Gisteren heeft ze haar eerste echte barfmaaltijd gehad en wat at ze het graag!
En vis eet ze ook heel graag!
En ik ben ook blij dat ze goed knabbelt :)

Op dit moment zit ik maar aan drie diersoorten, maar volgende week komen de konijntjes binnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door