Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3201286
Hier zitten vast mensen die meer verstand hebben van FB dan ik :biggrin2:

Weet iemand of je een PDF kan toevoegen op een FB pagina ? Het is echt een pagina (dus geen groep) maar ik kan naar mijn weten alleen een foto of video toevoegen, maar ik wil zo graag een informatief stuk op mijn zakelijke pagina ....

Iemand een idee hoe ik dat kan doen ?
Door Dagmar S
#3201295
Weet niet of je de PDF op Facebook kunt zetten.
Wel kun je in Adobe Reader een momentopname maken, dan maakt hij eigenlijk een foto van het gebied wat jij selecteert, je kunt die dan b.v. in paint of Word plakken (misschien ook wel rechtstreeks op FB) zodat je de foto kun bewaren. Die foto kun je dan weer op Facebook zetten.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3201319
Dagmar S schreef:Weet niet of je de PDF op Facebook kunt zetten.
Wel kun je in Adobe Reader een momentopname maken, dan maakt hij eigenlijk een foto van het gebied wat jij selecteert, je kunt die dan b.v. in paint of Word plakken (misschien ook wel rechtstreeks op FB) zodat je de foto kun bewaren. Die foto kun je dan weer op Facebook zetten.

Het is een mega groot bestand tekst, dus dan zou ik dit zo vaak moeten knippen/plakken ... Weet niet of dat mooi gaat worden
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3201320
eelke schreef:Kun je dat bestand niet gewoon 'opslaan als' en dan kiezen voor jpeg?
Ik krijg dat ieder geval niet voor elkaar (al zegt dat niet zo heel veel hoor haha)
Door Mowgli
#3201762
Waarom maak je bij de betreffende pagina geen "note" of notitie? Dat is namelijk wel mogelijk bij een pagina. Ik weet niet of het veel tekst is in de PDF, maar anders gewoon copy-paste en de notitie opslaan. Je kunt in de notities zelfs foto's plaatsen: (foto staat onderaan).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door