Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3201679
Goed... Soms hoor je echt té hilarische opmerkingen die je nou nooit hoort als je brokken geeft.
Mijn broertje gisteren tegen zijn vriendin (18): 'Je moet echt een keer kijken als hij karkas eet. Dat is echt vet, dat kraakt jonge.'
Vriendin: 'Eh karkas? Wat is dat eh?'
Ik: 'Bot!'
Vriendin: 'Huh? Maar karkas is toch ook een pompoen? Ja, pompoenen heten toch ook karkassen?'
Ik 'Eh...'
Vriendin: 'Oh nee, dat zijn kalebassen. dat is anders hé?'
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3201743
eelke schreef:Ha ja, ik zou anders ook nooit opgebeld zijn door mijn zusje die vraagt of ze het net aangereden konijn mee zal nemen voor Gijs :biggrin2:

Dat konijn ligt nu trouwens naast mijn eigen overleden konijn wat ik nog moet begraven... ::) lekker dubbel he
Eh.. in welke staat verkeerde het platgewalste konijn (niet die van jou dus!) zich? Heb je wel gelijk kvv... :P
#3201768
De da die toen tom toch onder narcose moest gelijk zn tanden zou schoonmaken...en nadien opmerkt dat hij zomopvallend weinig aanslag heeft, ondanks zn scheefstand van de tanden en kiezen en dat ie een klein hondje is.
"Alleen se hoektanden die naar buiten steken zat wat aanslag op..." :cool:

En standaard "zo! Das luxe zeg, dat vlees" ::)
#3201776
Hydra schreef:En standaard "zo! Das luxe zeg, dat vlees" ::)
Die opmerking hoor ik alleen van mensen die denken dat ik dagelijks biefstuk geef. :P Ja, in zijn dromen. ;)[/quote]
In zeeland dacht bijna iedereen dat, ik liet ze dat soms gewoon denken :biggrin2:
Vertelde er ook bij dat Tom het niet als luxe ziet, maar gewoon als eten, af en toe krijgt ie blik, als ik weer een svergeet te ontdooien ofzo...geloof dat ie dat luxer vind als rauw ;D
#3201893
Vorig jaar zomer , wij samen nog even aan de wandel
Er lag een dode gans langs de polderweg
Gans zag er nog prima uit , eenmaal thuis heeft manlief een zak gepakt en is op de fiets gestapt om de gans te halen
Terwijl hij de gans oppakte vroeg een vrouw die daar ook wandelde .... waar gaat u met die gans naartoe
Naar huis , die mogen onze honden opeten . Dan is deze gans niet voor niets gestorven mevrouw
Oh , ik wist niet dat honden ook gans eten :biggrin2: jazeker mevrouw :biggrin2:
Hoe maakt u die gans dan klaar meneer ? is daar een speciale methode voor ?
Dat weten onze honden zelf het beste :biggrin2:
#3201928
constance.blokzijl schreef:Ik had vorig jaar reeribben voor de honden; een vriend van ons was er ook. Dus ik zet ze hun portie voor. Vriend vraagt oprecht geïnteresseerd wat ze krijgen. Reeribben met hertpellures. Zijn reactie; Serieus? Vervolgens zegt hij tegen mijn man; die honden van je krijgen beter te vreten dan jij man!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Oh maar dat zeg ik zelf ook wel eens: 'mijn hond krijgt beter te eten dan ikzelf!' Ik bedoel: hij eet vaker wild dan ik en ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit fazant of wilde gans heb gegeten. :P
#3201930
constance.blokzijl schreef:Ik had vorig jaar reeribben voor de honden; een vriend van ons was er ook. Dus ik zet ze hun portie voor. Vriend vraagt oprecht geïnteresseerd wat ze krijgen. Reeribben met hertpellures. Zijn reactie; Serieus? Vervolgens zegt hij tegen mijn man; die honden van je krijgen beter te vreten dan jij man!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Oh maar dat zeg ik zelf ook wel eens: 'mijn hond krijgt beter te eten dan ikzelf!' Ik bedoel: hij eet vaker wild dan ik en ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit fazant of wilde gans heb gegeten. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door