Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3201230
Wie doet er dit jaar weer mee?

Het zijn er dit jaar 20, waaronder watermeloen; die schijnt moeilijk te zijn, maar een uitdaging voor de ervaren moestuin mensen :D .......

Ik heb nog potjes over van vorig jaar, ben benieuwd of die het nog doen :biggrin2: .....
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3201259
ja leuk! Ik weet alleen nog niet of ik ze wel net zo fanatiek als vorig jaar wil sparen, toen kreeg je er bij online bestellen een stuk meer. Dat euvel zullen ze nu wel opgelost hebben. Maar wel leuk om samen met de kinderen te doen, en stiekem vind ik het zelf ook wel leuk ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3201289
Bij mij is vorig jaar ieder potje uitgekomen! Maar ik had en heb vooor de echte planten nog geen plaats, maar van de kruiden heb ik wel kunnen genieten.
Door D&K
#3201355
Ah. Mooi. Komkommer deed het prima afgelopen jaar. Paprika was wat te laat voor een flinke oogst, maar de sla heeft prachtig gebloeid. Heb ik nog zaad van, trouwens. En de tomaten waren ook top.
Daarnaast heb ik paardenmest in overvloed. Dus groeien zal het spul wel doen. :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3201360
Ik ga ze wel aannemen, maar ik had er vorig jaar niet zo'n succes mee. Misschien ook wat meer geduld hebben en het gelijk buiten doen. Binnen opkweken is niet zo'n succes.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3201406
Ik ga ze ook weer aanpakken. Vorig jaar heerlijke spinazie,sla,andijvie gehad! Brocolli groeide perfect,maar bleef heel dun. Heb ook nog veel van vorig jaar daar ga ik ook weer mee aan de slag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door