Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3200714
Joepie
Afbeelding

Blacky
Afbeelding

van l naar r blacky, Janneke, Joepie
Afbeelding

Janneke
Afbeelding

Jippie
Afbeelding

Shandy
Afbeelding

Shandy
Afbeelding

Snooker
Afbeelding

van l naar r Shandy, Blacky,Janneke,Snooker, shirah
Afbeelding

Jippie
Afbeelding

Shirah
Afbeelding
Met dank aan Thessa
Laatst gewijzigd door Lida. S op zo 28 feb 2016, 21:41, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3200727
Ontzettend leuk! Zowel om jou honden te zien in volle glorie, lekker in de zon en in hun element. En ook om te zien hoe leuk Thessa ze op de gevoelige plaat heeft vastgelegd!
Door Borke
#3200732
Wat leuk!
Shoroh en Snooker vind ik helemaal geweldig, wat een prachtige honden!
Nou ben ik ook benieuwd naar de verhalen van de honden ::)
Hoe lang zijn ze al bij jou en hoe kwam dat zo?
Door Shanti en co
#3200769
Ik vond het onzettend gezellig Lida! :)
Wat een leuke roedel en wat een ruimte hebben jullie. :D

In totaal heb ik zo'n 700 foto's gemaakt (ook nog wat kipjes) en er zijn er best wat goed gelukt dus als ik klaar ben met alles uitzoeken en nabewerken kan Lida er nog meer plaatsen.
Door Lida. S
#3200798
lianneke schreef:Leuk Lida! En wat zien ze er allemaal mooi uit!
Enne, kun jij het mij nu uitleggen?? Hoe het met met die foto,s bedoel ik :D
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn honden op de foto's mooier vind dan in werkelijkheid. Thessa heeft het echt heel goed gedaan.
Ik denk wel dat ik je kan uitleggen hoe je foto's moet plaatsen. Thessa heeft het goed uitgelegd en ik krijg nog een 'plaatjes' uitleg van haar, zodat ik het kan nakijken als ik de lessen weer vergeten ben.

Thessa, wij vonden het ook heel gezellig en hopen dat je van de zomer nog een keertje terugkomt. Ik ben echt heel blij met de foto's en kan niet wachten tot dat ik ze allemaal op mijn computer heb. Heel erg bedankt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door