Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3200858
-Saskia- schreef:Toch grappig dat er ineens allerlei filmmateriaal opduikt van onze blauwe vrienden! Ik mis alleen de panty. :biggrin2:

Laddy is net zo goed in vangen als Wodka dat is, zie ik al. :P

Laddy heeft ergens nog een blauwe vogel van het merk, jawel Cesar Millan, liggen........ hij heeft ie ergens verstopt, maar ik weet niet waar..... volgens mij leeft ie nog half :biggrin2:

Afbeelding


Laddy kan heel goed vangen, maar dit blauwe geval is te groot voor zijn bek om te vangen :P Had niet gezien dat er ook nog een maatje S was. Maar dan was ie niet blauw geweest ;D

Enne panty's, wat zijn dat???
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3200865
Ah ja, die blauwe CM vogel zijn we op onze zoektocht ook tegengekomen. Uit principe weiger ik daar geld aan uit te geven, dus niet gekocht.

Een panty... :g: Ook niet mijn favoriete kledingstuk. Maarja... Soms is het leven een schouwtoneel. ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3200871
-Saskia- schreef:Ah ja, die blauwe CM vogel zijn we op onze zoektocht ook tegengekomen. Uit principe weiger ik daar geld aan uit te geven, dus niet gekocht.

Een panty... :g: Ook niet mijn favoriete kledingstuk. Maarja... Soms is het leven een schouwtoneel. ::)
wij hebben altijd geleerd: het leven is een pijp kaneel, een ieder zuigt eraan en krijgt niet veel :biggrin2: :biggrin2:

Ach ja, ik dacht dat CM degelijk speelgoed zou afleveren, maar duckie heeft niet zo lang een volwaardig leven gehad....... ik denk een dag of 2, toen was hij al stom en vleugellam :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3200882
-Saskia- schreef::biggrin2: ::) Iedere familie heeft zo z'n eigenaardigheden, niet?
die van ons wel ;D ;D ;D Zo werd mijn neef op de mavo de klas uitgeflikkerd omdat hij het spreekwoord "zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders" opnoemde als "zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook bij de buurman" ;D ;D Het jong wist niet beter, mijn ooms zaten al die spreekwoorden te vernaggelen.......... Een bijnaam had je ook zo te pakken als je iets deed..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door