Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3199523
Oeps, betrapt........ Een kraker op het bed van mijn vader, waar hij niet op mag komen..... Hij verraadde zich doordat de deur op een grote kier openstond ::) ::)

betrapt:
Afbeelding

Ik ben het niet hoor!!!
Afbeelding

Waaaaat had je het tegen mij?? Niks zeggen tegen de baas, please :-\
Afbeelding

En nu zit ik dus de hele tijd met dat kinderliedje in mijn hoofd: o mijn lieve mamaatje, zeg het niet tegen papaatje........... Laddy bedankt >:( >:(

Verder ben je een schat hoor, vrouwtje kan en wil je niet missen, net als je witte broer :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3199533
Dian schreef:Oeps, betrapt........ Een kraker op het bed van mijn vader, waar hij niet op mag komen..... Hij verraadde zich doordat de deur op een grote kier openstond ::) ::)

betrapt:

Ik ben het niet hoor!!!

Waaaaat had je het tegen mij?? Niks zeggen tegen de baas, please :-\

En nu zit ik dus de hele tijd met dat kinderliedje in mijn hoofd: o mijn lieve mamaatje, zeg het niet tegen papaatje........... Laddy bedankt >:( >:(

Verder ben je een schat hoor, vrouwtje kan en wil je niet missen, net als je witte broer :smitten: :smitten: :smitten:
;D ;D ;D Ohw die snuit....en leuk hè zo'n deuntje wat je dan niet kwijt raakt :P
Gebruikersavatar
Door Dian
#3199759
smulpaap schreef:Pfffff Laddy wordt jij ook niet dood en doodmoe van dat internet ::) Alles maar dan ook alles moeten ze delen over ons

Maar zo te zien ligt dat bed vorstelijk :D
Nou, dat rare vrouwmens loopt altijd met haar telefoon bij zich :( >:( En als je dan iets doet, ook al mag het niet, laat ze je eerst liggen om foto's te maken en dan zegt ze streng dat het niet mag.... Stom hoor >:( >:( >:( En dan ook nog aan anderen laten zien zonder te vragen >:( Kan ik dat mens ook ergens inruilen voor een exemplaar dat in elk geval vraagt of ze je foto's op internet mag zetten??
Door smulpaap
#3199845
Dian schreef:Nou, dat rare vrouwmens loopt altijd met haar telefoon bij zich :( >:( En als je dan iets doet, ook al mag het niet, laat ze je eerst liggen om foto's te maken en dan zegt ze streng dat het niet mag.... Stom hoor >:( >:( >:( En dan ook nog aan anderen laten zien zonder te vragen >:( Kan ik dat mens ook ergens inruilen voor een exemplaar dat in elk geval vraagt of ze je foto's op internet mag zetten??
Wij weten ook niet waar je je personeel in kan ruilen ::)
Anders hadden wij het ook al lang al gedoet hoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door