Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3199367
Lizzy schreef:En dat in een woonwijk hee! Dit was een goede winter voor de ijsvogel (zoals zijn naam niet doet vermoeden kan ie heel slecht tegen kou).
Uit je panty achter je laptop?
(Oké, rare tekst. ;D )
Gebruikersavatar
Door pike
#3199602
Oh die zijn zo mooi die ijsvogeltjes! Hij is evengoed goed herkenbaar op je foto. Zo zien mijn vogelfoto's er ook altijd uit :biggrin2: alleen is dan vaak het vogeltje niet herkenbaar meer...
#3199785
Loop ik net een rondje bij de huisarts voor, daar is een sloot met een paar grasvelden tussen de weg waar de huisarts zit en de bebouwing verder op, zie ik in eens een fel blauwe vogel wegvliegen, hij ging op een tak zitten en ik maar hopen dat hij daar bleef, maar hij ging er vandoor, maar het was wel weer een ijsvogel!! Mijn dag kan niet meer stuk, heb de 1e ijsvogel een paar jaar geleden gezien en nu in 3 dagen 2x.... wat zijn ze mooi en wat vliegen ze mooi :D
#3199880
Dian schreef:Loop ik net een rondje bij de huisarts voor, daar is een sloot met een paar grasvelden tussen de weg waar de huisarts zit en de bebouwing verder op, zie ik in eens een fel blauwe vogel wegvliegen, hij ging op een tak zitten en ik maar hopen dat hij daar bleef, maar hij ging er vandoor, maar het was wel weer een ijsvogel!! Mijn dag kan niet meer stuk, heb de 1e ijsvogel een paar jaar geleden gezien en nu in 3 dagen 2x.... wat zijn ze mooi en wat vliegen ze mooi :D
Kijk, met jou kan ik praten Dian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door