Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3199512
Nee het is Joris in zijn regenjas!!! :smitten:

Afbeelding

Hij rent, vliegt, draaft en graaft ermee. Het maakt hem niets uit..... En zijn rug blijft lekker droog. Joris is stiekem blij, dat weet ik zeker. Hij vindt wandelen in de stromende regen nou niet echt het einde.... Wandelen wint het altijd wel van de regen, want wandelen is leuk, maar toch....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3199518
DJ en Doerak schreef:;D ;D ;D , Nou met recht Zorro met zijn cape! Fijn dat het het lijkt te waarderen :-).
Ik had het echt niet verwacht hoor.... Onze Jorissie kan nog wel een neurootje zijn als dingen niet gaan zoals hij ze wil laten gaan, maar dat jasje.... Geen enkel punt! Elastiekjes om zijn achterpootjes om het op de plaats te houden, geen probleem. Het blijft mooi dat ze je zelfs na jaren nog kunnen verbazen...
Door tt-tjes
#3199538
Pauline schreef:Ik had het echt niet verwacht hoor.... Onze Jorissie kan nog wel een neurootje zijn als dingen niet gaan zoals hij ze wil laten gaan, maar dat jasje.... Geen enkel punt! Elastiekjes om zijn achterpootjes om het op de plaats te houden, geen probleem. Het blijft mooi dat ze je zelfs na jaren nog kunnen verbazen...
Elastiekjes gaven hier rode irritatie plekken, ik gebruik ze nooit. Moet je wel ff in de gaten houden. Verder is het een mooie Jorro ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3199542
Groot gelijk Joris, mooi hoor in je Zorro-cape :-*
Rakker heeft pas voor het eerst zijn winterjas aangehad, die is ook waterdicht, het leek me te koud voor zijn regenjas, hij had ook geen last van die elastieken in zijn lies :P
Door Lil
#3199675
Pauline schreef:Ja! Hij piest hem niet nat, maar gaat er rustig mee door de plas lopen, dus helemaal droog blijft het niet.... ;)

Tsssss dat vrouwtje dat niet snapt... :o

Er is een verschil tussen gewenst en ongewenst nat! ::)


Ik snap die van mij ook niet daarin hoor....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door