Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3199583
Duimpjes gevraagd voor Tyke..

2 weken geleden begon Tyke af en toe te regurgiteren. Regurgiteren is braken zonder de 'pompbeweging'. Hij heeft na een paar dagen een middel gekregen om zijn slokdarm te kalmeren, maar dat heeft niet geholpen. Vandaag toch na laten kijken want het ging maar niet over. Zijn braaksel stinkt ook en hij boert enorm veel. Hij zit niet lekker in zijn vel.
Er zijn röntgenfoto's gemaakt, waarop een ontzettend gevulde maag te zien was gevuld met vocht.
Om verder te kijken heeft hij daarna een echo gehad, waarop te zien was dat er iets met zijn maaguitgang aan de hand is. Er zit een verdikking of iets wat niet helemaal goed gaat. Wat precies is niet duidelijk. Vandaar dat Tyke morgen een kijkoperatie krijgt. Dit is de beste manier om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is. Uit bloedonderzoek valt geen ontsteking af te leiden. Hieronder een röntgenfoto van Tyke waarop de grote maag te zien is.

Ik ben natuurlijk ontzettend bezorgd en hoop dat het meevalt. Aan de andere opties wil ik niet denken.. We kunnen dus veel duimpjes gebruiken. :'(

Afbeelding
Door ChantalKrijn
#3199591
*Lia* schreef:Ach, arme Tyke. Misschien wel een verstopping. Ik zal duimen voor je ventje, dat het mee gaat vallen.
Hij heeft al die 2 weken gewoon goede ontlasting, er is geen vreemd voorwerp op de foto's en de echo gezien. En dan nog de maaguitgang die er afwijkend uit ziet.. Doet me niet aan verstopping denken. Bedankt voor je duimpjes!
Door Lizzy
#3199615
He gatverdamme Chantal, wat een narigheid! De duimen gaan hier op mega turbo! Waar gaan ze de kijkoperatie doen? Ik hoop echt dat je morgen komt melden "zooooo, dat is achter de rug en dat viel allemaal reuze mee!". Andere opties zijn gewoon niet mogelijk :-*
Door ChantalKrijn
#3199620
Lizzy schreef:He gatverdamme Chantal, wat een narigheid! De duimen gaan hier op mega turbo! Waar gaan ze de kijkoperatie doen? Ik hoop echt dat je morgen komt melden "zooooo, dat is achter de rug en dat viel allemaal reuze mee!". Andere opties zijn gewoon niet mogelijk :-*
De operatie gebeurt op mijn eigen kliniek, waar ik ook werk. Hij gaat ook echt open want ze willen goed beeld hebben wat er daar speelt omdat het zo vaag is allemaal.
Ik hoop ook dat ik dat morgen kan zeggen :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door