Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#3198221
Hallo allemaal,

Ik weet niet of er hier interesse is om eens een kijkje te nemen bij een KVV bedrijf.

Zo ja dan kan dat op 3 maart dan geef ik een rondleiding waarbij te zien is hoe mijn eigen KVV lijn Vargar voor zowel in Nederland als in Zweden wordt geproduceerd van grondstof tot eindproduct.

Tijdstip aanvang 10.00 uur met koffie of thee en gebak :)

Lokatie is in Tolbert.

Opgeven kun je via een pbtje doen.

Ik hoor het graag, jullie zijn welkom.


http://groenendaelersenterveurense.blog ... eigen.html
Gebruikersavatar
Door joel
#3198224
wow, ziet er geweldig uit (wat je kan lezen op de link), ik zou best willen komen kijken, maar helaas wat ver voor ons.
Heel veel succes!! maar gaat vast goed komen!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3198235
Wat voor dag is 3 maart eigenlijk?
En is de locatie vanuit Groningen goed bereikbaar met ov?

Het lijkt mij zeer boeiend om eens te zien ondanks dat ik kleinverbruiker ben met 1 poes ;)
#3198250
dinky89 schreef:Wat voor dag is 3 maart eigenlijk?
En is de locatie vanuit Groningen goed bereikbaar met ov?

Het lijkt mij zeer boeiend om eens te zien ondanks dat ik kleinverbruiker ben met 1 poes ;)
3 maart is op een donderdag.
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#3199309
Helaas is door de week geen optie ivm werk (en het is ook wat ver) wel ben ik zeer geïnteresseerd voor straks in Zweden :-)
Want ook dan wil ik graag Barf/kvv blijven voeren en het zou super zijn als dat via jou zou lukken.

Hoe staat het met de plannen, zag foto's van het huis/ terrein en dat zag er wel top uit, veel mogelijkheden :cool:
#3199316
petramarcel schreef:Helaas is door de week geen optie ivm werk (en het is ook wat ver) wel ben ik zeer geïnteresseerd voor straks in Zweden :-)
Want ook dan wil ik graag Barf/kvv blijven voeren en het zou super zijn als dat via jou zou lukken.

Hoe staat het met de plannen, zag foto's van het huis/ terrein en dat zag er wel top uit, veel mogelijkheden :cool:
helaas is er in het weekend geen productie :)

het huis waar we al vanaf oktober meebezig zijn is helaas een complete nachtmerrie geworden. banken werken niet mee en de iegenaar hjeeft ons ook een tijd aan het lijntje gehouden dus hebben we gezegd je zoekt het maar uit. volgende week gaat erik kijken naar een ander huis wel in het zelfde gebied. zodra ik meer weet zet ik het verhaal op barfplaats. we hebben haast want 1 april moeten we onze boerderij uit. We zitten nu gehuurd maar de nieuwe kopers beginnen nu moeilijk te doen dus we willen zo snel mogelijk weg. :)
#3199321
Aurora Borealis schreef:helaas is er in het weekend geen productie :)

het huis waar we al vanaf oktober meebezig zijn is helaas een complete nachtmerrie geworden. banken werken niet mee en de iegenaar hjeeft ons ook een tijd aan het lijntje gehouden dus hebben we gezegd je zoekt het maar uit. volgende week gaat erik kijken naar een ander huis wel in het zelfde gebied. zodra ik meer weet zet ik het verhaal op barfplaats. we hebben haast want 1 april moeten we onze boerderij uit. We zitten nu gehuurd maar de nieuwe kopers beginnen nu moeilijk te doen dus we willen zo snel mogelijk weg. :)
Bleh zeg, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat in Zweden. Gelukkig staat er vrij veel te koop in de omgeving. Als je wat meer in de buurt van Sollefteå zoekt, kan ik vanaf half maart ook wel hier en daar een kijkje voor jullie nemen.

En ik hoop uiteraard ook dat je een succesvol bedrijf zult krijgen. Eén goede klant heb je alvast daar in het noorden! :biggrin2:

@Petramarcel - waar gaan jullie wonen?
#3199324
Anne in Duitsland schreef:Bleh zeg, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat in Zweden. Gelukkig staat er vrij veel te koop in de omgeving. Als je wat meer in de buurt van Sollefteå zoekt, kan ik vanaf half maart ook wel hier en daar een kijkje voor jullie nemen.

En ik hoop uiteraard ook dat je een succesvol bedrijf zult krijgen. Eén goede klant heb je alvast daar in het noorden! :biggrin2:

@Petramarcel - waar gaan jullie wonen?
ja dankje aan klanten zal het denk ik niet liggen er zijn er almeer die vanuit zweden hebben gereageerd omdat ze via via hebben gehoord dat we kvv gaan verkopen.

er staat geen drol te koop anne in ieder geval niet voor ons we hebben grond nodig. en dat is een probleem. in åsele staat ook een heel leuk huis te koop maar er zit maar 3000m2 grond bij we hebben minimaal 4 ha nodig.

dus nog even verder zoeken ;)
#3199326
Aurora Borealis schreef:ja dankje aan klanten zal het denk ik niet liggen er zijn er almeer die vanuit zweden hebben gereageerd omdat ze via via hebben gehoord dat we kvv gaan verkopen.

er staat geen drol te koop anne in ieder geval niet voor ons we hebben grond nodig. en dat is een probleem. in åsele staat ook een heel leuk huis te koop maar er zit maar 3000m2 grond bij we hebben minimaal 4 ha nodig.

dus nog even verder zoeken ;)
Echt niet? Jeetje, ik zal nog eens rondkijken dan. Een tijdje terug barstte het van de boerderijen met grond bij ons in de buurt. Bij ons aan de weg staat ook een pand leeg met flink wat ruimte eromheen, maar wegens een erfkwestie staat dat niet te koop.

Ik zal eens gaan speuren. Hoe ver van Ö-vik willen jullie maximaal?
#3199347
Anne in Duitsland schreef:Wat is je maximumprijs in kronen? Zit hier iets interessants tussen? Wel een paar flinke tomter her en der: http://www.hemnet.se/resultat


Dit is wel een leuke: 6 ha bos en 1 ha akkergrond.https://www.erasweden.com/kontor/harnos ... 009/bilder
ja deze ken ik, volgens mij weet ik inmiddels alles wat er op hemnet en blocket te koop staat. :P

als het een leuk huis is zit er geen grond bij en als het een leuk stuk grond is zit er of een klein huis bij zonder schuren enz. en dat hebben we echt nodig.

als je ergens wat weet wat niet in de verkoop staat ik hou me aan bevolen maakt me niet uit waar het ligt als het maar het noorden is. prijs max 600000 sek ;)
#3199404
Aurora Borealis schreef:ja deze ken ik, volgens mij weet ik inmiddels alles wat er op hemnet en blocket te koop staat. :P

als het een leuk huis is zit er geen grond bij en als het een leuk stuk grond is zit er of een klein huis bij zonder schuren enz. en dat hebben we echt nodig.

als je ergens wat weet wat niet in de verkoop staat ik hou me aan bevolen maakt me niet uit waar het ligt als het maar het noorden is. prijs max 600000 sek ;)
Ja, haha, dat weet ik nog, dat je op een gegeven moment echt alles kent wat er te koop is! ;D

Ik ga m'n ogen en oren openhouden binnenkort!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door