Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3198975
Vorige week woensdag hebben mijn hond en ik heerlijk gewandeld, samen met Annemarie en Moyra. Een prachtige dag, een mooie omgeving, twee vrouwen en twee honden die elkaar vorige zomer voor het laatst gezien hadden, dat vroeg om veel foto's. Maar er viel zoveel te stappen en te kletsen, met nog een kopje thee na afloop, dat dit de reportage is geworden :

Op weg naar Annemarie en Moyra............

Afbeelding

Nou ja, het geeft toch een beetje een indruk! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3199016
Tanna schreef:Vorige week woensdag hebben mijn hond en ik heerlijk gewandeld, samen met Annemarie en Moyra. Een prachtige dag, een mooie omgeving, twee vrouwen en twee honden die elkaar vorige zomer voor het laatst gezien hadden, dat vroeg om veel foto's. Maar er viel zoveel te stappen en te kletsen, met nog een kopje thee na afloop, dat dit de reportage is geworden :

Op weg naar Annemarie en Moyra............

Afbeelding

Nou ja, het geeft toch een beetje een indruk! :biggrin2:
;D ;D ;D

Ja, was weer ouderwets gezellig! :-*

Ik ben ook helemaal vergeten foto's te maken onderweg. Er is nog wel wat geklikt toen we in de keuken waren, zal eens kijken of die gelukt zijn.
Door Tanna
#3199082
-Annemarie- schreef:Afbeelding

De camera instelling stond duidelijk niet helemaal goed, want de kleuren zijn raar. Maar, de dames staan er allebei op! :biggrin2:
Wat een lekker stel is het toch! Eigenwijze koppies!
Door Tanna
#3199119
-Annemarie- schreef:Ja hè! En ze weten wel naar wie ze moeten kijken. ;) :)
De kleuren van de honden kloppen aardig op de foto, maar dat blauw wil nog weleens raar overkomen, dat heb ik zelf pas ook gemerkt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door