Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198874
Ter overname 3 anti schrok bakken large. Af te halen in Den Haag of verzonden tegen verzendkosten;
1 http://www.dandydog.nl/hersenwerk-voor- ... k-bak.html
1 http://www.dandydog.nl/hersenwerk-voor- ... hrokbakken.
1 http://www.dandydog.nl/hersenwerk-voor- ... akken.html

Per stuk 15 euro en alle 3 in 1 per stuk 12,50.
De green is denk ik 10 keer gebruikt en de andere 2 hooguit 5 keer.
Aangezien wij met name kleinere honden nu hebben staan ze een beetje nutteloos te wezen.
#3198924
Kaela schreef:Ik wil ze wel alle drie!

Oscar eet nu stabdaard gemalen, dus wat antischrok is wel mooi. Ik PB je vanavond, ben nu oo mijn werk.
Okidokie, zijn ze voor jou.
Ivm vakantie kunnen we ze alleen niet eerder dan midden volgende week aan je verzenden.
#3199008
Lil schreef:Helaas te laat.

Veel plezier Oscar.
Als je er 1 wilt? Drie is eigenlijk ook wel overdreven ;D Ik wil in ieder geval de green. De tweede link doet het niet bij mij, dus ik weet niet welk model dit precies is. Maar als je de tweede of de derde wil delen we :)
Door Lil
#3199021
Kaela schreef:Als je er 1 wilt? Drie is eigenlijk ook wel overdreven ;D Ik wil in ieder geval de green. De tweede link doet het niet bij mij, dus ik weet niet welk model dit precies is. Maar als je de tweede of de derde wil delen we :)
Oooo als ik de derde mag... Of de tweede is ook goed hoor. Zullen wij het anders onderling regelen zodat het makkelijker is voor ts? Neem aan dat 2 of 3 bakken verzenden evenveel kost en voor mij veranderd dan ook niets.
#3199026
Lil schreef:Oooo als ik de derde mag... Of de tweede is ook goed hoor. Zullen wij het anders onderling regelen zodat het makkelijker is voor ts? Neem aan dat 2 of 3 bakken verzenden evenveel kost en voor mij veranderd dan ook niets.
Ja dat neem ik ook aan. Als jullie bij elkaar wonen dan kan het natuurlijk in 1 pakket verzonden worden. Dan kunnen jullie de verzendkosten delen.
#3199029
Cindy de Wolf schreef:Ja dat neem ik ook aan. Als jullie bij elkaar wonen dan kan het natuurlijk in 1 pakket verzonden worden. Dan kunnen jullie de verzendkosten delen.
Lil woont in Limburg en ik in Friesland ;D ;D ;D

Lil, jij bedoeld dat ik ze alle drie neem en er dan 1 naar jou stuur? Is prima hoor!
Door Lil
#3199051
Ronald schreef:Friesland en Limburg liggen soms heel onverwacht dicht bij elkaar... ;)
Zeker weten!!!
Stuur ik Jones om op te halen is die goed uit geweest hihi.


Ja Kaela ik bedoel idd neem ze alle drie en dan betaal ik jou en stuur je een naar mij door hihi.
Pb het rekeningnummer maar dan stuur ik mijn adres terug. En neem de tijd met versturen zoals het jou uitkomt. Ik heb geen haast.
#3199053
Lil schreef:Zeker weten!!!
Stuur ik Jones om op te halen is die goed uit geweest hihi.


Ja Kaela ik bedoel idd neem ze alle drie en dan betaal ik jou en stuur je een naar mij door hihi.
Pb het rekeningnummer maar dan stuur ik mijn adres terug. En neem de tijd met versturen zoals het jou uitkomt. Ik heb geen haast.
Doen we!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door