Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3198968
Oh GATVERDAMME!!!!! Oh GOOR :puke:

Staan mensen niet gek te kijken als je drollen staat te fotograferen? Zeg je dan "Ja duhuh, is voor op Barfplaats hoor ::) " :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Tanna
#3198970
Lizzy schreef:Oh GATVERDAMME!!!!! Oh GOOR :puke:

Staan mensen niet gek te kijken als je drollen staat te fotograferen? Zeg je dan "Ja duhuh, is voor op Barfplaats hoor ::) " :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Het was op een paadje langs de paardenveldjes en daar kom ik niet snel iemand tegen. Anders zou ik het inderdaad wel hebben uitgelegd, ja! ;D
Door jasmijn
#3199000
Ja die is wel een helen duidelijke van hoe "geweldig" die brokjes zijn ::)

Over nog eeuwig blijven liggen, pas had ik haku's drolletje niet op kunnen ruimen omdat ik het niet kon vind in het donker.
Maar omdat ik het niet prettig vind om het daar te laten liggen de volgende ochtend gekeken of ik het kon vinden, heb het gevonden maar was bijna niks meer van over na 1 nachtje en 1 regen buitje. :???:
Was best wel verbaast dat het zo snel weg spoelde terwel je dat helemaal niet verwacht van die stevig drolletjes, je zou eerder denken dat die brokken flatsen snel weg zouden spoelen maar die liggen er vaak een week later nog :-X
Door Lil
#3199003
jasmijn schreef:Ja die is wel een helen duidelijke van hoe "geweldig" die brokjes zijn ::)

Over nog eeuwig blijven liggen, pas had ik haku's drolletje niet op kunnen ruimen omdat ik het niet kon vind in het donker.
Maar omdat ik het niet prettig vind om het daar te laten liggen de volgende ochtend gekeken of ik het kon vinden, heb het gevonden maar was bijna niks meer van over na 1 nachtje en 1 regen buitje. :???:
Was best wel verbaast dat het zo snel weg spoelde terwel je dat helemaal niet verwacht van die stevig drolletjes, je zou eerder denken dat die brokken flatsen snel weg zouden spoelen maar die liggen er vaak een week later nog :-X
Natuurlijke drollen worden door de natuur opgeruimd. Brokken lusten zelfs de opruimers der natuur niet.
Gebruikersavatar
Door Miesj
#3199009
He jakkie !!!
Laat mij denken aan de frolic drollen die ik vaker tegenkom... ruikt als frolic heeft nog precies dezelfde kleur...alleen het vormpje is anders :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3199014
Tanna schreef:Maar die brokjes zijn wel heel goed voor je hond z'n tanden............. :ras: :yucky:

Afbeelding


:puke:

Zal ik dan maar verklappen dat het hier in de buurt was? :-X :-[

Hahaha, ik dacht al: wanneer komt 'ie! :P

Dat je hier nog durft te komen! :o ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door