Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3198650
...ik las je geluksmomentje van vandaag, en dacht: effe checkuh... :biggrin2:

Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Eindelijk een grote meid! Denk erom, gedraag je. :cool: Een heel fijne en gezellige dag gewenst! :birthday:
Door Anne in Zweden
#3198674
Thessa en Shanti schreef:Jaja ik wordt nog oud. ;)

Bedankt. :D
Angelique bedoelt dat ze zich die leeftijd niet eens meer kan herinneren, zo ver in het verleden ligt die. :biggrin2:
Door Borke
#3198694
Anne in Duitsland schreef:Angelique bedoelt dat ze zich die leeftijd niet eens meer kan herinneren, zo ver in het verleden ligt die. :biggrin2:
Oh leuk Anne, ga jij nu hier Angelique uitleggen :biggrin2:

Gefeliciteerd Thessa met je "papieren volwassenheid" :biggrin2:

Ik ben nog van de generatie dat je pas met je 21e volwassen was, net als meerderen hier denk ik.
Toch is dat juist ook het leuke van BP, die mix van leeftijden, landen, ideeën :cool:
Door Shanti en co
#3198701
Bedankt! :)
Anne in Duitsland schreef:
Angelique bedoelt dat ze zich die leeftijd niet eens meer kan herinneren, zo ver in het verleden ligt die. :biggrin2:
Oww is dat het. :biggrin2:
Borke schreef:Oh leuk Anne, ga jij nu hier Angelique uitleggen :biggrin2:

Gefeliciteerd Thessa met je "papieren volwassenheid" :biggrin2:

Ik ben nog van de generatie dat je pas met je 21e volwassen was, net als meerderen hier denk ik.
Toch is dat juist ook het leuke van BP, die mix van leeftijden, landen, ideeën :cool:
Helemaal volwassen is inderdaad pas vanaf 21 maar ik mag nu wel stemmen, autorijden als ik een rijbewijs zou hebben en alcohol kopen dus dat is volwassen genoeg voor mij. :D
Jammergenoeg hoort zorgverzekering betalen er nu ook bij.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3198703
Anne in Duitsland schreef:Angelique bedoelt dat ze zich die leeftijd niet eens meer kan herinneren, zo ver in het verleden ligt die. :biggrin2:

Zoiets ja ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door