Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3198419
Stond Danny vanmiddag weer op het voetbalveld,1ste wedstrijd en gelijk eentje in de topklasse!
Na best veel zorgen wbt zijn hartproblemen, ellende, baan kwijt, vriendje..lastig lastig....is ie nu waar ie weer wezen wilt!
Op de velden!
Mijn gozer heeft veel obstakels overwonnen en zit nu weer goed in zijn vel... samenwonend in Haarlem en weer terug bij de KNVB!
Overbodig om te zeggen dat ik vanmiddag met een brok in mn keel en rode wangen van trots naar hem stond te kijken!
Door Anne in Zweden
#3198422
O, wat fijn! Zijn z'n hartklachten zodanig verbeterd dat hij weer kan voetballen? Ik heb het vervolg een beetje gemist, wat het probleem nou precies geweest is. Maar hij staat weer op het veld, en dat is het belangrijkste!
Door inni
#3198429
Wat een schitterend nieuws voor jullie.......en petje af voor zijn doorzetten. probeer nu maar zonder je al te veel zorgen te maken te genieten van alles.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3198432
Anne in Duitsland schreef:O, wat fijn! Zijn z'n hartklachten zodanig verbeterd dat hij weer kan voetballen? Ik heb het vervolg een beetje gemist, wat het probleem nou precies geweest is. Maar hij staat weer op het veld, en dat is het belangrijkste!
hij is scheids en grensrechter..
Door Lil
#3198433
Wat komt die knul uit een ongelooflijk sterk geslacht.

Zo jong en zo'n mentaliteit, super geweldig top prachtig.... Geen omschrijving voor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door