Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198394
Gisteravond zat hij vast tegen de deur naar de hal geplakt. Toch nog maar weer naar buiten (we waren koud een kwartier binnen) en op het gras zette hij zich en het leek wel water wat er uit kwam. Een rondje met ze gestrompeld totdat Laddy niet meer ging zitten. Vanmorgen toen ik wakker werd, zat hij vast tegen mijn slaapkamerdeur, hij wilde er uit. Hij heeft het gras niet gehaald, onder het lopen liep het zijn kont al weer uit. Bij het gras ze losgelaten, Rakker produceerde mooie keutels, Laddy alleen water of niets. Er staat een van buiten waar regenwater in wordt opgevangen wat Laddy erg graag drinkt. Hij heeft er vanmorgen ook uitgedronken, dus vocht krijgt hij wel binnen. Thuis schoof hij onder de stoel, hij heeft er een hele tijd gelegen, kwam er voor iets lekkers niet onderuit. Mijn vader kwam, normaal springt hij hem bijna in zijn nek, nu bleef hij waar hij was. Hij staat gewoon te wankelen op zijn poten, kan niet meer op de bank springen of tegen je op springen. Hij lijkt vooral last te hebben van zijn rechter achterpoot. Spelen wil hij wel, maar hij kan het niet. Hij heeft wel met smaak zijn eten opgegeten....... Konden ze maar praten en zeggen waar ze last van hebben :-\
Laatst gewijzigd door Dian op zo 21 feb 2016, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3198395
Inmiddels is hij wel op de hoogslaper gekomen, zelf. Blijft hij diarree houden, dan krijgt hij finidiar en eventueel metacam als hij nog pijn aangeeft bij springen. Hij drinkt gelukkig wel.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3198403
Jeetje, die is opeens goed ziek geworden!

Hoe is het vandaag met de diaree? Gaat het al ietsje beter ten opzichte van gisteravond?

Veel beterschap!! Ik hoop dat Laddy snel opknapt!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door