Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198161
Vandaag weer eens heerlijk het strand opgezocht met de honden. Normaliter is dat het uitje op zondag met de baas, maar nu wilde ik zelf ook wel weer eens met de honden naar het strand ;D

De honden hebben ieder geval genoten !!

Kay in actie bij een golf

Afbeelding

Afbeelding

En ook Daan is dol op golven beuken

Afbeelding

Maar ook lekker om je mee te laten drijven ... Even ontspannen

Afbeelding

Sjors wilde de bal ook pakken (en had hem) maar toen er een golf vanachter kwam had meneer even paniek en was die daarna even de weg kwijt

Afbeelding

Dus rennen in de duinen vond die vandaag een beter plan

Afbeelding

En dan ons kleine snelheidsduiveltje .... Rox is nog geen held met diep in het water gaan, maar wat een snelheid heeft ze zeg !!

Afbeelding

En Daan en Kay moeten het regelmatig ontzien bij deze kleine terror acties

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog even allemaal op de foto voor het vrouwtje

Kay

Afbeelding

Daan

Afbeelding

Sjors

Afbeelding

Rox '

Afbeelding
#3198200
*Remy* schreef:Wat ontzettend gave actie foto's weer. Heel erg mooi. IK neem aan dat jij een speciale camera hebt en er een training/cursus voor gevolgd hebt?? Echt heel mooi: de honden en de foto's :)
Dank je wel :)

Nee heb geen training of cursus gevolgd, wel heeeeel veel foto's gemaakt ondertussen.... En de ene keer ben ik meer tevreden dan de andere keer ;D
Zit nu wel te kijken voor een nieuwe camera, want deze hapert af en toe (en mis je dus soms net DAT moment) maar ja .... Ik wil nog zoveel ::)
#3198251
Oh, wat hebben jullie een fijne dag gehad!
Wat fijn om ze zo te zien genieten.

Op de laatste foto's kijken ze moe, maar voldaan, behalve .... Rox, die lijkt zoiets te hebben van: hu, op de foto, maar ik wil rennen en plezier maken!! :D

Heerlijk om naar je foto's te kijken! :)
#3198672
DJ en Doerak schreef:Waaaaaaauw!!! Altijd onder de indruk van jouw honden, ik weet niet wat dat is. Ze stralen stuk voor stuk iets uit, kijk nou naar die portretfoto's, allemaal zo'n zachte ontspannen blik (Ja momentopnames, ik weet het, maar toch ;) ). Altijd genieten van jouw foto's!
Wow, dank je wel voor dit mooie compliment !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door