Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3198174
Dank je wel :-* . Je bent echt een engel!

En dit werkt goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt, het werkt fantastisch!!!! Vanmiddag natuurlijk gelijk uitgeprobeerd :) !

Borke, dank je wel voor het meenemen en bezorgen :-*

Kijk dan Marije ;D ;D ;D ;D

Afbeelding
#3198185
cj schreef:Euhhhh Lizzy, Pauline, hebben we het hier over een wc borstel, met een extra borsteltje voor onze de rand.......
Ik ben dan wel niet Pauline of Lizzy, maar ik weet het antwoord: Jazekerwel :biggrin2:
#3198192
cj schreef:Euhhhh Lizzy, Pauline, hebben we het hier over een wc borstel, met een extra borsteltje voor onze de rand.......
Ja :biggrin2:

Ik opende een tijdje geleden een topic. Met de vraag "hoe maken jullie onder de rand van de plee schoon, ik vind dat zo'n goor karweitje". Nou, zo is het een eitje :biggrin2:
#3198214
Was vorige week met Anja bij de DM en riep: "Oh... ik moest nog wc-borstels voor Lizzy en mij!" Gelukkig waren er nog 4 zwarten! En ze moeten zwart zijn, dan zijn ze misschien wel vies, maar dat lijken ze niet! Ook heel belangrijk. ;D ;D ;D

Ik wilde ze eerst via de post sturen, maar nadat ik de borstel van mijn brievenbus gemold had met proberen of ze door de bus gingen, heb ik toch Astrid maar gevraagd ( :-* ) ze mee te nemen.

Fijn dat je ze weet te waarderen! Ik vind ze ideaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door