Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathy
#3198116
Dan zonder ombouw kast neer zetten ( niet de keuken ) kan dat ? gewone ovens vond ik vrij klein en niet zo veel vermogen .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3198125
Dat lijkt me wat typisch worden, want meestal zijn dat bakken met een groter front erop. Kijk anders eens bij horeca-ovens, die zijn over het algemeen wel groot én vrijstaand.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3198133
Cathy schreef:Dan zonder ombouw kast neer zetten ( niet de keuken ) kan dat ? gewone ovens vond ik vrij klein en niet zo veel vermogen .
Dat kan wel maar mooi is anders. Bij een inbouwoven is namelijk alleen de voorkant fatsoenlijk afgewerkt.

Inventum heeft wat grotere vrijstaande ovens dan gemiddeld.
Door Cathy
#3198136
Angelique schreef:Dat lijkt me wat typisch worden, want meestal zijn dat bakken met een groter front erop. Kijk anders eens bij horeca-ovens, die zijn over het algemeen wel groot én vrijstaand.
Oven komt dan op een kast in een slaapkamer te staan op ooghoogte , kan in mijn keuken geen oven kwijt op ooghoogte ,vandaar :)
Door Cathy
#3198137
Kan helaas geen oven kwijt op ooghoogte in mijn keuken , dus het uitzicht in een lege slaapkamer maakt niks uit .
pluk schreef:Dat kan wel maar mooi is anders. Bij een inbouwoven is namelijk alleen de voorkant fatsoenlijk afgewerkt.

Inventum heeft wat grotere vrijstaande ovens dan gemiddeld.
Door Lida. S
#3198140
Cathy schreef:Oeps die zijn wel heel erg duur :o
Tweede hands weet ik een goed adres. Wij hebben onze oven ook niet nieuw gekocht, maar we hebben er al jaren plezier van. Heel veel plezier.
Door Cathy
#3198271
Heb net even gekeken , op int maar de oven staat er niet meer op .
Angelique schreef:Bij de sligro zag ik vanmiddag een flinke vrijstaande oven staan, koste iets van 325 ex.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door