Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3197807
Ik zal beginnen.

- Magimix
- voedseldroger
- vleesmolen (porkert handmolen)
- stoomreiniger
- allerhande goede (en een paar minder goede) messen, waaronder een zwaar hakmes
- een hele lade voor de diepvrieszakjes


nog op de wensenlijst:
- Kitchenaid




Wie nog meer?
Door hannabelgje
#3197818
Vaatwasser
Voedseldroger
Stofzuiger Henry
Slowjuicer

Nog op verlanglijstje:

Fatsoenlijke oven
Stoomreiniger voor de vloer
Robotstofzuiger
Keukenmachine

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3197823
BusKay schreef:Mijn vrouw!! :cool: :cool:
:o
Jij durft !!!
:biggrin2:


Maar hier is alles wat me werk bespaard een verrijking.
Het meest fijne en luxe toen ik ook nog veel werkte was toch echt de poetsvrouw hoor ;)
Laatst gewijzigd door Kaio op do 18 feb 2016, 14:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#3197831
Kaio schreef::o
Jij durft !!!
:biggrin2:
Zij hoeft nooit te koken en/of de boodschappen te doen....

Inderdaad komisch bedoeld maar ook een groot compliment aan haar...ze doet het altijd maar weer.. met soms een klein handje van mij..
Door Lizzy
#3197837
eelke schreef:;D

Afbeelding
Whahahaha, veeg mij maar op :2funny: :2funny: :2funny:

Met stip op 1: de vaatwasser. Nou ja, eigenlijk op 1 de wasmachine en droger. Maar die zijn alweer zo normaal.... Op 2 m'n ovens :cool: . Oh. De vriezers. Ook wel heel handig... Mmmm. Nou Koek, eigenlijk is alles met een stekker handig!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3197838
Vaatwasser
bakblik (zelf brood maken in de oven)
melkopschuimer (die ook kan mixen, dus warme chocomelk of ijskoffie)
Magic bullet, die kan koffiebonen malen, ijsjes maken, drankjes mixen, pannekoekbeslag maken etc. etc.
Oven

Op verlanglijstje:
stoomreiniger
stofzuigerrobot (maar vraag me af of dat in ons mini-huisje zin heeft)
automatische stofmachine (dus eentje die stoft/stof opruimt, niet produceert, die heb ik al en heet 'vriendje')
Door Mowgli
#3197841
1. Alle apparaten en hulpmiddelen die mijn lichaam ontlasten: de Magimix keukenmachine (ook wel moesmoes ge noemd), de Kitchenaid deegkneder en de Jupiter vleesmolen.
2. Mijn computer met internetaansluiting om heerlijke recepten, handige tips en keukengadgets te zoeken

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Borke
#3197850
Fenixjuh een robotstofzuiger is handig in ieder huis waar je zorgt dat de grond zoveel mogelijk vrij is, dus met meubels op poten en geen stapels troep op de grond :D
Door - pien -
#3197856
- lekker warm fornuis met 2 ovens
- vaatwasser
- KitchenAid
- Magimix
- staafmixer
- koffiemachine :yeah:
- grote ladenvriezer
- stoomstrijkijzer (nee, ik hou NIET van strijken; het enige wat ik strijk zijn de bloesjes van meneer)
- mijn vriend :biggrin2: in het weekend en in vakanties (hij heeft schoolvakanties) kookt hij altijd. en lekker!!!
en als ik iets nog nodig heb voor het eten dan kan hij het vaak onderweg naar huis meenemen :)

op m'n verlanglijstje: een goed hakmes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door