Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Retrievers
#3197325
Wat ik vandaag toch meemaakte, zooo.. :o

D'r kwamen 2 vrouwen op een buggy het strand over rijden, hun hondjes moesten in 10 minuten even het strand over rennen, deze vrouwen waren blijkbaar te lui om te lopen :???: want het moest met een voorwerp met 4 wielen, waar ze met z'n 2en op zaten. Nu waren wij lekker met z'n 4en aan het lopen, misty, ik en onze 2 butlers.. want het was mooi weer (alhoewel we hier ook lopen in de regen en met veel wind, je ziet dan weinig andere hondjes trouwens :???: )

afijn, nu kwamen er 2 herder achtige honden op ons afrennen en mijn baasje pakte de bal van de grond die naast misty lag. Ineens beet die hond in de zij van misty, ik was enorm geschrokken :o hij was niet zo zachtjes ook, en toen nog een keer.. Zelfs de butlers schrokken, en geloof me die kunnen tegen een stootje ;)

Wat mijn butler toen deed, geweldig :smitten:

Ze duwde de herder van misty af en als ie niet naar achteren was gegaan had ze hem goed geraakt ook.
Die vrouwen op wielen stopten om te kijken wat we aan het doen waren.
Mijn butler schreeuwde naar de hond dat ie (laten we het maar houden op dat ie weg moest gaan) ;D
(Ik moet haar trouwens wel leren wat net taalgebruik is trouwens ::) )
En zoals een echte amsterdamse betaamt deed ze dat met ruwe handgebaren.

En toen richtte ze zich naar de eigenaren.

'gooi een muilkorf om dat valse beest' 'Hij beet net onze honden'

die vrouwen op wielen zeiden 'bijten?' waarop mijn butler terugriep 'ja in d'r zei.. hou dat valse :censored2: beest bij je en muilkorf m'

toen riepen ze de hond maar bij hun en reden ze weer weg.

Ik stond natuurlijk naast mijn butler om te helpen natuurlijk en de vrouwen op wielen duidelijk te maken dat er met ons niet te spotten valt :boxing: :dumbells:
Wat ze trouwens niet leuk vond, ze trok me aan mijn vacht en hield me vast.. Ik geef haar vanavond geen extra knuffels daarvoor >:(
Wil ik d'r helpen, laat ze het niet toe.. :cry2:

Ze heeft nog even gekeken of we wondjes hadden, maar gelukkig niet..


Het goede nieuws trouwens... We waren eigenlijk van plan een uurtje te lopen, is 3 uur geworden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3197329
Ohw, wat een drama! Goed van je butler dat ze jullie beschermd heeft, helaas was jou hulp nodig. . Ik zou vanavond lekker een paar druppeltjes Bach rescue pakken en je butler ook wat aanbieden. .
Helaas zullen dit soort mensen niets leren, dus de volgende keer dat je ze ziet maar even goed in de buurt van je butler blijven.
Ps, zijn jullie echt niet gewond? En je butler ook niet? Want een tetanusvaccinatie gaat van het eigen risico af en behoeft toch een aangifte.
#3197482
Tje zeg, wat een waardeloze mensen en honden zijn er toch!?

Wat tof dat jullie butler zo goed voor jullie gezorgd heeft!! (doe dat extra knuffeltje toch maar ;) , heeft ze best verdient)

Loop de volgende keer dat je deze honden ziet maar verstandig de andere kant op.
Super dat jullie niet gewond geraakt zijn en stoer dat je je butler wilde helpen met verdedigen/wegsturen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door