Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sascha
#319600
hallo lezers

ik heb een vraag het gaat om het volgende ik ben van

plan om over te stappen op vers voer en wel op

duck waarom omdat dat het enige merk vers voer

compleet is dat bij mij in de buurt te koop is ik heb

gekeken naar carnibest en bibi ??? maar dat is niet te koop

in de omgeving van doetinchem nu is mijn vraag is

iemand van jullie bekend met duck en zo ja hoe bevalt

het


groetjes sascha :D :D
Door Lizzy
#319734
Ik zou het een prima versvleesvoer willen noemen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#319747
Nou, er zitten minstens 3 CB-verkooppunten op een halfuurtje rijden van je, maar misschien vind je dat nog te ver? :-\

Duck vind ik trouwens ook wel een goed kvv.
Door bernerfan
#319767
ja hier wordt ook duck gegeten.... :P :P, en bevalt goed hoor ::) ;D ;D
Door amber2
#319779
Goed opletten of je honden het er goed op doen (maar dat geldt natuurlijk voor elk voer); 1 van onze honden had op duck, net als op de meeste brokken, last van oorontsteking doordat in duck granen zitten. Met carnibest was het binnen een week weer weg. Maar onze andere hond deed het prima op duck hoor!
Door sascha
#319836
hallo nitus

zou je mij de adressen kunnen geven van die 3 winkels ik heb n.l op de website gekeken en kon het niet vinden
.b.v.d

groetjes
Gebruikersavatar
Door Nitus
#319984
[quote="sascha"]
hallo nitus

zou je mij de adressen kunnen geven van die 3 winkels ik heb n.l op de website gekeken en kon het niet vinden
.b.v.d

groetjes
[/quote]

Tuurlijk ;), klik maar op de volgend link http://www.carnibest.nl/verkooppunten.htm
en scroll dan naar : provincie Gelderland:
Aalten (dichtsbij)
Zutphen
Laren (gld)

Volgens de routeplanner liggen ze allemaal zo rond een halfuurtje rijden dacht ik, of je moet net aan de verkeerde kant van Doetinchem wonen :-\.
Succes!
Door Aura
#319991
[quote="Nitus"]
Tuurlijk ;), klik maar op de volgend link http://www.carnibest.nl/verkooppunten.htm
en scroll dan naar : provincie Gelderland:
Aalten (dichtsbij)
Zutphen
Laren (gld)
[/quote]
Aalten is volgens mij goed te doen vanuit Doetinchem (tenzij je geen auto hebt). Die in Laren is niet in Laren zelf, maar nog meer naar het oosten, in Exel (staat misschien niet op de kaart).

Hier krijgt er ook eentje Duck. Ze vindt het erg lekker! Gisteren heeft ze voor het eerst Carnibest gekregen, en dat ging ook prima. Ik heb Carnibest trouwens bij onze dierenwinkel besteld. Het kan wel zijn dat het iets duurder is dan als je het bij een verkooppunt haalt (het was 35 euro voor 10kg).
Door diana
#320089
haalt (het was 35 euro voor 10kg).


dat is heel erg duur
Door sascha
#320662
hallo

ik denk dat hier een foetje is gemaakt want ik vind 35 eureo ook wel een hoop geld als het inderdaad zo duur is zal ik toch gaan kijken naar een wat goedkoper merk
Door Peet
#320724
Als jouw hond een voedselallergie heeft (ik las iets over een zwarte buik??) dan zou ik in eerste instantie niet voor Duck kiezen, maar voor carnibest (eend-rijst versie). Duck bevat graan, en dat kan bij jouw hond net verkeerd vallen.

In de Bibliotheek op dit forum vind je alle web-adressen van de kvv-leveranciers.
Door sascha
#320891
hallo peet :)

heb je ook wel van energique gehoord ??? kan je misschien daar iets meer over vertellen kan dat iets zijn voor mijn hond :) en weet je misschien hoeveel dat kost

groetjes :)
Door amber2
#320946
Energique vind ik qua kwaliteit vergelijkbaar met carnibest. Bevat ook gemalen bot als calciumbron, is alleen in schijfjes van 100 gram ipv kilo of halve kilo verpakkingen. Het hangt er gewoon vanaf waar jouw hond het het beste op doet en waar je makkelijk aan kunt komen bij jou in de buurt. Als wij Energique kopen doen we dat via de groothandel die het gratis thuisbezorgd, en wij betalen dan 2,30 per kg (vanaf 50 kg in totaal).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door