Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3196952
Echt ik kon er helemaal niets aan doen. Ik was niet opzoek, maar opeens was er weer een lief Jack russelltje dat een nieuw huis zocht. Die kon ik toch niet aan haar lot overlaten? En of ik nu 2 JR's heb of 3, of ik nu 7 honden heb of 8, dat maakt toch geen verschil? Gister heb ik Joep opgehaald, een lief teefje van net 5 jaar. Haar baasjes zijn uit elkaar en hebben allebei een full time baan. Ze zat de hele dag alleen thuis, en ach zo'n klein hondje kon er nog wel bij. Binnenkort worden er 'echte' foto's gemaakt van mijn honden en dan krijg ik 'les'. zodat ik zelf de foto's kan plaatsen
Gebruikersavatar
Door koekje
#3196954
Nee, de hond wilde jou en niet jij de hond.

Wel lief :-*



Ik krijg nu wel een plaatje in mn hoofd van een hondje verstopt achterin de kledingkast. Met een boze meneer voor de kast en dat jij dan zegt "Neejoh! Die hebben we allang hoor!" :biggrin2:
Door jasmijn
#3196958
koekje schreef:Nee, de hond wilde jou en niet jij de hond.

Wel lief :-*



Ik krijg nu wel een plaatje in mn hoofd van een hondje verstopt achterin de kledingkast. Met een boze meneer voor de kast en dat jij dan zegt "Neejoh! Die hebben we allang hoor!" :biggrin2:
+ 1 :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3196959
;D ;D ;D ;D Ooooo, Lida toch! Foei! :biggrin2: O nee, wacht, het was niet jouw schuld, je kon er niets aan doen. :)

Gefeliciteerd met je nieuwe jekje! Plek hebben jullie voor nog wel een stuk of veertig, dus ga zo door, zou ik zeggen! ;D
Door Mowgli
#3196975
Volgens mij heb je een nieuwe hobby... Jack russeltjes verzamelen :) Heel veel plezier
samen!

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door