Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3196882
Afgelopen weekend hebben wij genoten van een weekendje weg. Dubbel en dwars genoten!

De autorit ging super goed! Oscar vindt het prima op de achterbank. We zijn voor het eerst over de snelweg gegaan sinds hij begin november zo in paniek is geraakt. Zou dat niet helemaal lekker gaan, zouden we binnendoor kunnen rijden, want het is (was, tralalala!) de snelheid die hem zo bang maakte. Het ging echt prima, hij lag rustig, keek soms wat naar buiten, maar de meeste tijd lag hij gewoon wat te doezelen zoals hij dat in vorige auto ook deed.
Zaterdags hadden we voor onszelf en hebben we heerlijk gewandeld. Bij het park zat een visvijver en daar omheen liep een leuk pad, door de begroeing. Na 3 maanden enkel rondjes langs de weg in de wijk, was dit voor ons een paradijsje! Oscar was helemaal blij ei en genoot. Ik had mijn camera mee, dus ik heb me ook uitgeleefd. Jammer genoeg heb ik niet genoeg tijd genomen voor wat close-upjes van de rijp, die zijn allemaal mislukt en het was zo mooi! Maar ik heb toch leuk wat plaatjes geschoten.
Zondags zijn we op verjaardagsvisite geweest, dat was het doel van het weekendje en zo hoefden we maar een kleine 20 minuutjes in de auto. Ging ook weer allemaal prima en Oscar was nog hartstikke moe van de dag ervoor, dus die heeft lekker in zijn bench liggen snurken.
Vanmorgen hebben we nog een rondje gelopen vlakbij het vakantiepark. Oscar weer helemaal blij ei en hij is over elke balk gesprongen die we tegen kwamen ;D . Vond ie erg lollig haha.
Nu zijn we weer thuis, de terugreis ging nog beter als de heenreis, wat vast met enige vermoeidheid te maken heeft ;) . Zijn rug lijkt alles uitstekend te doorstaan, dat is nog het aller fijnste! Nu even een paar daagjes rust en dan ga ik eens kijken of we de beweging weer langzaam iets op kunnen schroeven. Weer wat meer fietsen en (joepie!!!!) weer wat vaker met de auto ergens heen om te wandelen. Misschien is hydrotherapie ook wel weer zinvol, want uiteindelijk zijn het de spieren die sterk moeten zijn om hem toekomstperspectief te blijven bieden. Maar poeh he, dat ik daar nu over na kan gaan denken, alleen dat al is een feestje waard!!!

Hier de kiekjes. De groene specht heb ik helaas niet op de kiek, die zagen we vanuit de auto. Dat was wel de kers op de taart hoor, als je al zo blij met alles bent ook nog eens zo'n bijzondere vogel voor het eerst zien!

Afbeelding

De hondenuitlaatveldjes op het park. Ik denk dat die bedacht zijn door iemand met een kantoorbaan die zelf geen hond heeft ;)

Afbeelding

Zoef zoef!

Afbeelding

Schiet eens op, foto's maken doe je maar in je eigen tijd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hm, wat een prachtige vijver! Voor als je van zwemmen houdt dan...
Afbeelding

Aalscholvers in de berijpte bomen

Afbeelding

Ja zelfs een strandje. Echt heel leuk als je van zwemmen houdt...
Afbeelding

Het smaakt prima!
Afbeelding

Zó moe dat ie sliep met zijn ogen open en zijn tong buitenboord ;D
Afbeelding

Jump! Kan ik heus nog wel!
Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3196886
Nou, dat ziet eruit alsof hij genoten heeft! En alle baasjes weten dat als de hond geniet, baasjes dag ook niet meer stuk kan. :biggrin2: Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!
Door zurca
#3196889
Wat fijn dat het autorijden nu weer zoveel beter, goed zelfs, gaat!
En dan een andere omgeving, andere wandeltjes, andere luchtjes.... heerlijk dat hij zo genoten heeft en jullie dus ook :)
Een groene specht....ze zitten hier in onze buurt en ik was als een kind zo blij toen er enige tijd terug eentje op ons grasveldje zijn eten bijelkaar aan het scharrelen was :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3196920
Jemig Oscar, je deed wel erg mal.. zo ver met je pootjes in het water. ;D

Ik doe even mijn 3e vreugde dansje :groupwave2: :mbounce:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3196923
Hylos schreef:Jemig Oscar, je deed wel erg mal.. zo ver met je pootjes in het water. ;D

Ik doe even mijn 3e vreugde dansje :groupwave2: :mbounce:
Haha dapper he! En dat in de winter!

Ik vergeet bijna ook te zeggen hoe fijn het is om thuis te komen en de beestenbende daar gezond en wel weer terug te vinden :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3197131
Ziet er heerlijk uit!! Fijn dat jullie allemaal genoten hebben en weer met een goed gevoel thuis zijn :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door