Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#319514
Ik ben voor Tess op zoek naar Prodier Wondgel (is op basis van echinacea, calendula en millefolium) om haar bijtwonden wat sneller te laten genezen.
Ik kan het wel via internet bestellen hoor, maar ik vind het makkelijker als ik het zo in de winkel kan halen. Nu heb ik alle dsz's in Delft al gebeld, geen eentje die het verkoopt.
Er is in Delft 1 DA die met homeopatishe producten werkt en die had alleen een wondgel op basis van aloe en die wilde me niet echt helpen omdat ie hoorde waarvoor het was en het ronduit slecht van me vond dat ik Tess geen AB kuur wilde geven. ::)
Wie weet in de buurt van Delft (tussen Rotterdam en Den Haag) een dierenwinkel waar ze het wel verkopen?
Door Lizzy
#319652
Zij verkopen allerlei spullen van VSM in de regio Delft:

Dierenartspraktijk Het Centrum
Stationsstraat 29
2641 GH Pijnacker
Tel. 015-3697838
Praktijk voor gezelschapsdieren en paarden,
klinische homeopathie.

Dierenartspraktijk 't Westland
Middel Broekweg 5
2671 ME Naaldwijk
Tel. 0174-624401
Praktijk voor gezelschapsdieren,
klinische homeopathie.

Biefit Gezondheidswinkel
Geestesweg 56
2671 ED Naaldwijk
Tel. 0174-624987

=====

Heb ik van de puurnatuur.nl website
#319754
Thanks. Das allemaal vlakbij, dus dat gaat wel goed komen. ;) Stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben om op puurnatuur ff naar verkoopadressen te kijken, ben notabene wel op die site geweest om info te zoeken over die wondgel. ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door