Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3196343
naast brokjes voor een specifiek ras krijg je nu ook shampoo voor een specifiek ras....... alleen jammer dat het niet voor westies is, maar voor Yorkies :-\ :-X :-[ .......................................................................................................................................................................................................... :biggrin2: :biggrin2:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3196353
Waarom zou het zilvershampoo zijn, de hond is toch niet wit of grijs. Maar ras (vacht) gebonden shampoo is helemaal niet zo heel apart en al helemaal niet nieuw. Ik had tien jaar geleden al Terriershampo in het assortiment. Daar hielden terriers...als ze eens gewassen moesten worden een hardere/steviger vacht van, dan dat je ze in de zachtzijde shampoo voor b.v. yorken/shih tzu shampoo zou zetten. Overigens waren Boppermensen er ook blij mee, omdat de vacht dan niet zacht werd na het wassen. Iets wat je niet kon gebruiken als je ze waste voor show.
Door Mowgli
#3196382
Pauline schreef:Ahum.... het is bevochigT en niet bevochtigD...... Dat is wat mij direct opvalt..., stom misschien.
Dat viel mij ook meteen op. Zoiets irriteert mij altijd. Vooral als dit soort fouten in reclames, folders, artikelen, kranten en op officiële websites, worden gemaakt. Op de lagere basisschool leer je al de regels voor het vervoegen van werkwoorden...
Door Lil
#3196386
Angelique schreef:Waarom zou het zilvershampoo zijn, de hond is toch niet wit of grijs. Maar ras (vacht) gebonden shampoo is helemaal niet zo heel apart en al helemaal niet nieuw. Ik had tien jaar geleden al Terriershampo in het assortiment. Daar hielden terriers...als ze eens gewassen moesten worden een hardere/steviger vacht van, dan dat je ze in de zachtzijde shampoo voor b.v. yorken/shih tzu shampoo zou zetten. Overigens waren Boppermensen er ook blij mee, omdat de vacht dan niet zacht werd na het wassen. Iets wat je niet kon gebruiken als je ze waste voor show.
Yorkshires zijn toch wit??? Ehhh westies ik schakel niet en dacht meteen aan Rakker omdat Dian het poste. Yorkies zijn blauw met bruin hihi

O een niet slappe vacht is wel handig inderdaad.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3196417
Ik snap best dat je bij een plukvacht niet zit te wachten op een shampoo waarbij de vacht heel zacht wordt door veel conditioner ofzo, maar om het weer op te hangen aan een ras, dat vind ik zo irritant....... Net wat Lida zegt, volgende wordt een mand voor teckels :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door