Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3196269
Angelique schreef:Zoooo, das een heule sjieke :biggrin2:

Zullen we je anders vast feliciteren, dan kun je ook met speeltje aan de gang gaan ::) :biggrin2:
Ja goed he! Het is een 2de hands. Maar hij is niet veel gebruikt. Tom zag 'm op marktplaats en zei "dit is wel een leukerd voor je Liz". Dus ik denken denken denken (want ik vond 'm te duur). En toen was ie verkocht. En toen zei mijn moeder dat ik een microscoop voor mijn verjaardag mocht uitzoeken. Dus ik weer zoeken zoeken zoeken. En ineens zie ik deze weer. De koop was toch niet door gegaan! En toen heb ik een bod gedaan. En toen was ie van mij :biggrin2:

Er kunnen ook foto's gemaakt worden maar ik heb nog geen idee hoe :biggrin2:
#3196272
Hey Lizzy,

Mooi! Ziet er goed uit en en dat scheelt weer wat rimpels ;) ;)
De trinoculair heeft normaliter een opzetstuk en daar kan je dan weer een camera opzetten.
Ik weet niet of je een camera hebt waar je de lens vanaf kan schroeven maar daar kan je vaak dan weer een stukje opzetten en voilla foto's.
#3196299
Fijn ding en 't pas alvast kwa kleur bij je spikkels ( :D op de eerste foto). Heel veel plezier ermee en ik hoop dat je nooit of nooit nog ongewenste gasten in je vizier krijgt (toch niet als ze bij jou spikkels logeren);)
#3196305
Met zo'n cadeau kun je echt blij zijn.
Een tijdje terug heb ik een oude gebruikte microscoop gekocht, ook helemaal tevreden mee.
Net als de jouwe staat hij nu te wachten. Niet tot ik jarig ben, maar totdat ik heb geleerd, hoe en wat.
Pruts zelf al wel, gewoon nieuwsgierig.
Wat voor maat weggooi pipetten heb je gekocht? In eerste instantie ga ik die test niet doen, gewoon omdat ik me niet bezorgd wil maken om iets wat niet aan de orde is. Misschien t.z.t. wel, omdat ik dat ook wil leren, maar het staat niet vooraan op de "wil ik kunnen lijst".

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door